هوش مصنوعی

اظهارنظر عجیب سینماگر مشهور درباره هوش مصنوعی و بمب اتم

دیجیاتو نوشت: بحث داغ هوش مصنوعی همچنان ادامه دارد و در جدیدترین اظهارنظر پیرامون این فناوری نوبت به ریدلی اسکات، کارگردان مشهور فیلم هایی همانند گلادیاتور و بلید رانر رسیده است. او در مصاحبه ای هوش مصنوعی را به یک بمب هیدروژنی فنی تشبیه کرد.

6 آذر 1402

علائم متفاوت اوتیسم در مغز دختران و پسران

تهران (پانا) - محققان تفاوت هایی را بین مغز دختران و پسران مبتلا به اوتیسم کشف نموده اند که به گفته آنها ممکن است تشخیص اختلال رشد در دختران را بهبود بخشد.

7 خرداد 1401

دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می گردد

ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی با اعلام حمایت از برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات، فراخوان حضور شرکت های دانش بنیان در این رویداد را منتشر کرد.

1 اردیبهشت 1401

آینده هوش طبیعی با هوش مصنوعی

دنیای فعلی هم عصر کرونا است هم عصر هوش مصنوعی؛ اولی تهدید حساب می گردد، دومی چالش. کارکنان و مدیران با شتاب پیشرفت تکنولوژی و بعلاوه پیشروی هوش مصنوعی با این ابهام روبه رو هستند که آینده فعالیت ها در محیط کار چه می گردد. نتایج یک مطالعه نشان می دهد هوش...

28 مرداد 1400

شناسایی افراد مبتلا به دیابت با تلفن همراه

محققان روشی نوین ابداع نموده اند تا بتوان با یاری دوربین موبایل و یادگیری عمیق ابتلا به دیابت نوع دوم را در افراد شناسایی کرد.

16 مهر 1399

خبرنگاران ایمونوتراپی در درمان کدام بیماران مبتلا به دیابت نوع یک موثر است؟

تهران - خبرنگاران - محققان دانشگاه کالج لندن، نشانگر زیستی جدیدی را کشف کردند که امکان شناسایی آن دسته از بیماران دیابت نوع یک را که شانس بیشتری در موفقیت ایمونوتراپی با داروی Abatacept دارند، فراهم می نماید.

4 مهر 1399