کشف یک میلیارد تومانی کلید برق قاچاق در خیابان شوش

به گزارش نقطه سر خط، رئیس پلیس امنیت مالی مرکز از کشف بیش از 23 هزار عدد کلید مینیاتوری برق قاچاق در خیابان شوش اطلاع داد.

کشف یک میلیارد تومانی کلید برق قاچاق در خیابان شوش

به گزارش گروه حوادث نقطه سر خط، سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس امنیت مالی تهران عظیم در تبادل نظر با فارس از توقیف یک دستگاه وانت نیسان حامل بیش از 23 هزار عدد کلید مینیاتوری برق قاچاق در خیابان شوش خبرداد.

سرهنگ ولی پور گودرزی در تشریح جزئیات خبر فوق گفت: روز گذشته ماموران انتظامی پلیس امنیت مالی تهران هنگام گشت زنی در محدوده خیابان شوش یک دستگاه خودروی وانت نیسان حامل کالای قاچاق را شناسایی و پس از توقیف خودرو در بازرسی از آن 23 هزار و 880 عدد کلید مینیاتوری برق خارجی فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت مالی تهران با اشاره به دستگیری راننده خودرو گفت: متهم در تحقیقات اولیه مدعی شد که اموال متعلق به وی نبوده بلکه از مغازه ای در لاله زار کالاها را بارگیری نموده و قصد داشت به فردی در کهریزک تحویل دهد.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی برای شناسایی مالک کالا و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد توضیح داد : ارزش ریالی کالای قاچاق به وسیله کارشناسان 10میلیارد ریال برآورد شده است.

منبع: جام جم آنلاین

به "کشف یک میلیارد تومانی کلید برق قاچاق در خیابان شوش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف یک میلیارد تومانی کلید برق قاچاق در خیابان شوش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید