اولین کارت قرمز دوران بازیگری ام بود

به گزارش نقطه سر خط، تهران (پانا) - تیم ملی فوتسال ایران پس از پیروزی 3-2 مقابل صربستان، دومین ملاقاتش را در جام جهانی2021 آدینه شب برگزار کرد. در حالی که تنها یک دقیقه و 26 ثانیه از آغاز این ملاقات گذشته بود علیرضا صمیمی، دروازه بان و ستاره تیم ملی فوتسال ایران به خاطر مهار توپ با دست بیرون از محوطه جریمه و پس از بازبینی ویدیویی داوران، کارت قرمز مستقیم دریافت کرد تا در بازی با امریکا، شوکی جدی به ایران وارد گردد.

اولین کارت قرمز دوران بازیگری ام بود

به گزارش ایران، با این حال این ملاقات با رجحان 4-2 ایران به انتها رسید و تیم ملی صعودش را به مرحله بعدی مسابقات قطعی کرد. حالا ملی پوشان فوتسال باید برای صدرنشینی در گروه به مصاف تیم ملی آرژانتین بروند.

علیرضا صمیمی، دروازه بان باتجربه ایران در مورد اخراجش در بازی با امریکا گفت: در آن صحنه اشتباه محاسباتی داشتم و فکرش را نمی کردم که توپ را در خارج از محوطه جریمه مهار کنم. حدود 10 سانتیمتر بیرون محوطه توپ را گرفتم و این موضوع برای هر گلری پیش می آید. ان شاءالله در مرحله بعدی با انجام بازی های خوب اشتباهم را جبران می کنم. او صحبت های خود را این گونه ادامه داد: این اولین کارت قرمز دوران بازیگری ام بود و هیچ وقت فکرش را نمی کردم که چنین اشتباهی بکنم. بعد از بازی از بچه ها عذرخواهی کردم و حالا هم از تمام مردم ایران معذرت می خواهم. بعد از بازی با امریکا خیلی ها به من پیغام دادند؛ از فوتبالیست ها و فوتسالیست ها گرفته تا سایر ورزشکاران پیغام دادند و باعث دلگرمی ام شدند و به من روحیه دادند. از همه آنها متشکرم.

دروازه بان باتجربه تیم ملی فوتسال در مورد بازی با امریکا و اینکه با توجه به باخت پرگل این تیم مقابل آرژانتین امید می رفت نتیجه بهتری رقم بخورد، گفت: این درست که امریکا در بازی قبلی اش 11 گل از آرژانتین خورده بود اما به هر حال هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. توپ های ما در مقابل امریکا توی گل نمی رفت، در حالی که آرژانتین در نیمه اول 8 گل به امریکا زده بود اما شرایط در نیمه دوم تغییر کرد و آرژانتینی ها در این نیمه 3 گل زدند.

صمیمی در ادامه به رجحان 4-2 آرژانتین مقابل صربستان اشاره داشت و اضافه نمود: در این بازی صرب ها بازیکن اخراجی دادند و در غیر این صورت حتی ممکن بود که در این بازی نتیجه دیگری رقم بخورد. به هر حال امریکایی ها در بازی با ما نشان دادند که آن باخت پرگل اتفاقی بود و تیم قدرتمندی هستند. تیم ها با گل یا پوچ به جام دنیای نمی آیند و همه تیم هایی که به اینجا آمده اند، قدرتمند هستند. امریکایی ها در بازی با ما برای کسب نتیجه بهتر کوشش زیادی کردند.

گلر اول تیم ملی فوتسال گفت: تنها هدفمان بردن است و اصلی ترین استراتژی تیم ملی در مقابل حریفان همین است. تیم ما بسیار خوب و باتجربه است و هدفمان در این دوره از مسابقات، حضور در فینال جام دنیای است. کوششمان این است که جوری بازی کنیم تا به فینال برسیم. کمترین حقمان حضور در فینال است و برای رسیدن به این هدف 5 سال زحمت کشیدیم و تمرین کردیم. بسیار امیدواریم که با این تجربه بتوانیم به هدفمان برسیم.

او در مورد بازی با آرژانتین این گونه صحبت کرد: آرژانتین تیم باکلاسی است و خیلی با برنامه بازی می نماید. قطعاً بازی سختی مقابل این تیم در پیش داریم اما مهم ترین موضوع این است که ما صعودمان به دور بعد قطعی شده و با آرامش به مصاف قهرمان دوره قبل مسابقات خواهیم رفت. 12 بازیکن تیم آرژانتین لژیونر هستند و تیم گردن کلفتی است، آنها برای قهرمانی آمده اند اما به هر حال ما بعلاوه هدفی داریم و قطعاً بازی با آرژانتین بازی قشنگی خواهد شد.

گلر تیم ملی فوتسال در مورد حریف احتمالی تیم ملی در دور بعد مسابقات چنین صحبت کرد: در صورت صعود به مرحله یک هشتم نهایی به اسم تیم دوم گروه، به مصاف تیم دوم گروه B (برنده ملاقات مصر و ازبکستان) می رویم که از نظر من این بازی آسان و قرعه خوبی برای ما خواهد بود. اما در صورتی که اول شویم به مصاف تیم دوم گروه E خواهیم رفت. در گروه E صعود اسپانیا به مرحله بعد به اسم صدرنشین تقریباً قطعی است و ژاپن و پاراگوئه برای دومی کوشش می نمایند. با وجود این باید راستا خوب را انتخاب کنیم.

او گفت: راستا صعودمان به جمع 4 تیم انتهای آسان تر از جام دنیای دوره گذشته خواهد بود. ما در دوره گذشته برای حضور در جمع 4 تیم با تیم های برزیل و پرتغال مسابقه دادیم و از آن آزمون سربلند خارج شدیم. امیدواریم که این دوره هم چنین شرایطی داشته باشیم و بتوانیم بازی های خوبی انجام دهیم.

صمیمی در مورد غیبتش در بازی با آرژانتین این گونه صحبت کرد: به خاطر کارت قرمزی که در بازی با امریکا دریافت کردم، بازی بعدی را از روی سکو دیدن خواهم کرد و برای موفقیت تیم ملی دعا می کنم. سپهر محمدی به اسم جایگزین من گلر بسیار خوبی است و تجربه بالایی دارد. جای نگرانی نیست و با حضور محمدی در چهارچوب دروازه ایران خیال تیم ملی فوتسال راحت خواهد بود.

رکورد ایران در کنار بزرگان فوتسال دنیا

با برگزاری بازی های گروه پنجم و ششم، دور دوم رقابت های جام دنیای لیتوانی به انتها رسید. تا انتها دور دوم 147 گل از خط دروازه ها گذشت و میانگین 1/6 گل در هر بازی ثبت شد. 54 کارت زرد و 5 کارت قرمز هم از جیب داوران خارج شده است که سهم ایران دو کارت قرمز و 5 کارت زرد بوده است. ایران با کسب پیروزی برابر امریکا در کنار تیم های برزیل، اسپانیا، آرژانتین، پرتغال، روسیه، قزاقستان و ونزوئلا نهاده شد که هر دو بازی خود را برده اند. در دور دوم بالاخره شاهد رقم خوردن تساوی در رقابت ها بودیم و اولین تساوی جام در بازی تایلند و مراکش رقم خورد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "اولین کارت قرمز دوران بازیگری ام بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین کارت قرمز دوران بازیگری ام بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید