مسواک برقی نو شیائومی؛ محافظ عمیق لثه و دندان

به گزارش نقطه سر خط، مسواک های برقی صوتی شیائومی اغلب نوید مراقبت کارآمد از دندان ها را می دهند. این شرکت چینی به تازگی مسواک برقی MIJIA T200 Sonic را به بازار عرضه نموده است.

مسواک برقی نو شیائومی؛ محافظ عمیق لثه و دندان

به گزارش نقطه سر خط، شیائومی ادعا می نماید که این مسواک برقی ترکیبی از محافظت کامل لثه و تمیز کردن عمیق دندان را ارائه می دهد. این مسواک ارزان تنها 12 دلار قیمت دارد.

مسواک برقی تازه شیائومی دارای یک سر مسواک گرد کوچک مناسب افرادی می باشد که دهان کوچکی دارند. این سری مسواک می تواند به عمق دهان نفوذ نموده و دندان های عقب را بخوبی تمیز کند. این مسواک از نخ ابریشمی نرم و ضد میکروب DuPont به میزان 0.15 میلی متری ساخته شده است. این نخ دارای نشان استاندارد FDA می باشد. سر مسواک به آرامی و به صورت افقی نوسان نموده و از لثه ها محافظت می نماید.

مسواک T200 کوچکتر از مسواک های برقی معمولی است و قطر کف آن تنها 23 میلی متر است. باریک و سبک بودن آن باعث می گردد تا در دست گرفتن مسواک بسیار آسان باشد و برای حمل در سفر فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد. این مسواک دو نوع عملکرد ارائه می دهد: حالت استاندارد و حالت ملایم؛ این دو حالت برای افراد با احتیاج های مختلف طراحی شده اند. حالت ملایم برای افرادی که دندان های حساس یا لثه های ملتهب دارند مناسب است و حالت دوم مناسب کاربران عادی می باشد.

مسواک تازه شیائومی بعلاوه فرکانس لرزش بالاتر 31000 بار در دقیقه را ارائه می دهد که می تواند به تمام سطوح دندان نفوذ نموده و تمیز کردن عمیق دندان ها را ارائه می دهد. T200 به وسیله درگاه USB Type-C شارژ می گردد. با یک بار شارژ کامل، امکان استفاده از مسواک را به مدت 25 روز خواهید داشت. بعلاوه دارای ویژگی مقاومت در برابر آب است و می تواند به مدت 30 دقیقه در آب با عمق 1 متر دوام بیاورد.

منبع:gizmochina

منبع: فرارو

به "مسواک برقی نو شیائومی؛ محافظ عمیق لثه و دندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسواک برقی نو شیائومی؛ محافظ عمیق لثه و دندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید