صحنه جنجالی زد و خورد محسن تنابنده در جنگ جهانی سوم

به گزارش نقطه سر خط، سکانس هایی از نقش آفرینی محسن تنابنده در جنگ جهانی سوم اثر راه یافته هومن سیدی به اسکار2023 پربازدید شد.

صحنه جنجالی زد و خورد محسن تنابنده در جنگ جهانی سوم

به گزارش همشهری، درحالی که 35 روز دیگر، اسامی 15 نامزد اولیه شاخه بین المللی اسکار 2023 معرفی می گردد سکانس هایی از نقش آفرینی محسن تنابنده در تازه ترین اثر هومن سیدی؛ جنگ جهانی سوم که به عنوان نماینده سینمای ایران در رقابت های اسکار حضور دارد، مورد توجه کاربران نهاده شد.

جنگ جهانی سوم در ادامه مسیر فیلم سازی هومن سیدی، تکمیل کننده تدریجی پازل روان شناسانه ای است که او آن را در مغز های کوچک زنگ زده مطرح نمود، در قورباغه مرحله آزمون و خطای آن را طی کرد و حالا اینجا در جنگ جهانی سوم، به بلوغ رساند.

فیلم، داستان کارگری به نام شکیب (با بازی محسن تنابنده) است که زن و فرزند خود را در زلزله از دست می دهد و به صورت تصادفی با دختری کر و لال به نام لادن آشنا می گردد. در ادامه، این آشنایی هم زمان می گردد با کار نو او که در پشت صحنه یک فیلم مربوط به جنگ جهانی است.

او که به عنوان یک کارگر ساده برای پشت صحنه این فیلم انتخاب می گردد با بیماری بازیگر نقش هیتلر، برای بازی در این نقش انتخاب می گردد و ..

محسن تنابنده به خاطر بازی در فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم به کارگردانی هومن سیدی جایزه برترین بازیگر مرد بخش افق های هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز را به خود اختصاص داد.

منبع: فرارو

به "صحنه جنجالی زد و خورد محسن تنابنده در جنگ جهانی سوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحنه جنجالی زد و خورد محسن تنابنده در جنگ جهانی سوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید