برطرف و ایمن سازی فرونشست های پارکینگ شمالی حرم مطهر

به گزارش نقطه سر خط، خبرگزاری خبرنگاران- فرونشست های روی خط مترو عبوری از پارکینگ شمالی حرم مطهر با اجرای عملیات آسفالت برطرف و ایمن سازی شد.

برطرف و ایمن سازی فرونشست های پارکینگ شمالی حرم مطهر

به گزارش خبرگزاری نقطه سر خط، علی توکلی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: این فرونشست ها در دو نقطه مشاهده شده که به منظور جلوگیری از صدمات احتمالی، با پخش 250 تن آسفالت (در 800 متر مربع) برطرف خطر و ایمن شدند.

او در ادامه از احداث جهت پیاده رو در رینگ داخلی بوستان ولایت اطلاع داد و گفت: عملیات احداث این جهت پیاده رو در راستای سهولت دسترسی و تردد شهروندان به مساحت 230 متر مربع و با اجرای خاکبرداری، بتن ریزی، جدول گذاری و کفپوش تکمیل و آماده بهره برداری شهروندان می باشد.

توکلی در ادامه به بخشی از فعالیت های لکه گیری و ترمیم آسفالت در معابر این منطقه اشاره نمود و اضافه کرد: این اقدام با هدف نوسازی معابر و بهبود عبور و مرور با صرف 300 تن آسفالت در معابری همانند دولتخواه شمالی کوچه 5، مقابل در شرقی دانشگاه یادگار امام (ره)، خیابان مطهری جنوبی مقابل پمپ گاز، زیرگذر شرقی دانشگاه یادگار امام (ره)، خیابان مطهری شمالی تقاطع خیابان شکوفه، خیابان ماهان (نبش کوچه های 25 و 43) و .. . اجرا شده است.

این مسئول با بیان اینکه عمران و بهسازی معابر شهری یکی از مهمترین مطالبات شهروندان محسوب می گردد، اعلام کرد: از ابتدای امسال تا به امروز اقدامات مختلفی در قالب لکه گیری، تراش و روکش آسفالت و بازسازی معابر اجرا شده است و این اقدامات در راستای رفاه حال شهروندان و نگهداشت شهر به شکل مستمر و با نظارت کامل در برنامه های عمرانی واقع شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "برطرف و ایمن سازی فرونشست های پارکینگ شمالی حرم مطهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف و ایمن سازی فرونشست های پارکینگ شمالی حرم مطهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید