خداحافظی با بخاری های نفتی در مدارس اردبیل

به گزارش نقطه سر خط، مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: با تجهیز تمام مدارس استان به سیستم گرمایشی استاندارد تا سرانجام تیر 99 بساط بخاری های نفتی از واحدهای آموزشی استان برچیده می گردد.

خداحافظی با بخاری های نفتی در مدارس اردبیل

به گزارش نقطه سر خط آنلاین، دولت لطفی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر 2200 فضای آموزشی در قالب 10 هزار کلاس در استان اردبیل دایر است.

وی ادامه داد: با توجه به وقوع حوادث تلخ و ناگوار در مدارس به دلیل استفاده از بخاری های نفتی و غیراستاندارد، اداره کل نوسازی مدارس کوشش کرد تا همه مدارس را به سیستم حرارتی استاندارد مجهز کند.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل اضافه نمود: سال گذشته با اولویت 368 مدرسه در استان که دارای علمک گاز بودند اما از بخاری نفتی استفاده می کردند، سعی شد تا این مدارس به سیستم مناسب و استاندارد گرمایشی مجهز شوند.

لطفی اضافه نمود: سال جاری نیز برای 251 مدرسه که گازکشی به آنها انجام نشده بود، فعالیت هایمان را متمرکز کردیم تا با همکاری شرکت گاز این اقدامات اجرا شده و ما نیز وسایل گرمایشی آنها را تهیه کنیم.

وی گفت: تا 10 روز آینده با تجهیز 251 مدرسه بدون تجهیزات گرمایشی استاندارد برای همواره بساط مدارس دارای بخاری های نفتی برچیده شده و همه مدارس به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز خواهد شد.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل ادامه داد: در اولویت بعدی کوشش می کنیم تا 140 مدرسه استان را که از بخاری گازی استفاده می نمایند به تاسیسات موتورخانه مرکزی، رادیاتور یا پکیج، مجهز و نگرانی ها از بابت فعالیت بخاری های گازی را نیز برطرف کنیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "خداحافظی با بخاری های نفتی در مدارس اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی با بخاری های نفتی در مدارس اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید