خبرنگاران هفت طرح جدید گازرسانی در هرمزگان شروع می گردد

به گزارش نقطه سر خط، بندرعباس- خبرنگاران- استاندار هرمزگان گفت: هفت طرح جدید گازرسانی با اعتباری افزون بر 4 هزار میلیارد ریال در امسال در این استان شروع می گردد.

خبرنگاران هفت طرح جدید گازرسانی در هرمزگان شروع می گردد

فریدون همتی شنبه شب اضافه نمود: این طرح ها شامل گازرسانی به بخش های فارغان و احمدی شهرستان حاجی آباد، بخش جناح شهرستان بستک، بخش های قلعه قاضی و تخت و همچنین روستاهای آبشورک، چهچکور، ایسین و تازیان در شهرستان بندرعباس، شهر سوزا در قشم، شهر بندرلنگه و روستاهای اطراف آن و شهر بیکاه شهرستان رودان است.

وی در نشست مشترک ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی و کارگروه مالی، اشتغال و سرمایه گذاری هرمزگان بیان داشت: هم اکنون هفت طرح گازرسانی به شهرها و روستاهای استان هرمزگان در حال انجام است.

به گفته استاندار هرمزگان، برای راه اندازی شبکه های داخلی گاز در منازل مردم برای یکهزار نفر ظرفیت اشتغال وجود دارد که ضروری است مهارت آموزی در این حوزه به جوانان متقاضی در استان از سوی فنی و حرفه ای ارائه گردد.

همتی سرمایه گذاری در حوزه فراوری تجهیزات و قطعات نیروگاه های فراوری برق را یکی از فرصت های سرمایه گذاری در هرمزگان برشمرد و اضافه نمود: همچنین دو واحد نیروگاهی جدید فراوری برق در شهرستان های بندرعباس و قشم در تابستان امسال به ظرفیت فراوری برق استان اضافه می گردد.

وی عنوان نمود: درحال حاضر 29 شهرک و ناحیه صنعتی در استان هرمزگان وجود دارد و 23 ناحیه و شهرک صنعتی جدید نیز در هرمزگان در حال ساخت است.

به گفته استاندار هرمزگان، از سال 96 تا به امروز 371 مورد قرارداد سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان هرمزگان منعقد شده است.

همتی افزود: 365 واحد فراوریی با اشتغال چهار هزار و 485 نفر در شهرک ها و نواحی صنعتی هرمزگان فعال هستند و علاوه بر آن 670 واحد فراوریی دیگر نیز در این شهرک ها در دست احداث است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران هفت طرح جدید گازرسانی در هرمزگان شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هفت طرح جدید گازرسانی در هرمزگان شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید