خبرنگاران حمایت انجمن صنفی هنرمندان موسیقی از اعضای خود

به گزارش نقطه سر خط، تهران- خبرنگاران- انجمن صنفی هنرمندان موسیقی ایران با صدور اطلاعیه ای با توجه به شرایط حاکم بر جامعه موسیقی و مسائل معیشتی هنرمندان در پی انتشار ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از مشاغل مرتبط با فعالیت های موسیقیایی نسبت به این رویداد در اقدامی حمایت خود را از هنرمندان موسیقی اعلام نمود.

خبرنگاران حمایت انجمن صنفی هنرمندان موسیقی از اعضای خود

در پی شیوع ویروس کرونا و در پی آن تعطیلی بسیاری از فعالیت های هنری موسیقی، که با خود مسائل معیشتی قابل توجهی را برای هنرمندان موسیقی ایجاد نموده روابط عمومی انجمن صنفی هنرمندان موسیقی با انتشار اطلاعیه ای از طرح حمایتی این انجمن برای اعضای خود اطلاع داد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

اعضای محترم انجمن صنفی هنرمندان موسیقی ایران؛

با توجه به شیوع ویروس کرونا و بیماری کویید 19 در سراسر کشور که از جمله عواقب آن بی کاریِ هنرمندان و فشار مضاعف بر آنان و خانواده هایشان است، هیات مدیره انجمن صنفی با انجام نشست اضطراری و آنلاین، طرح تخفیف ویژه ای را در مورد میزان حق عضویت سالانه انجمن به تصویب رسانده است تا اندکی در کاهش این فشارها سهیم باشد.

در این مصوبه تخفیف کامل یک فصل یا سه ماه از حق عضویت سالانه اعضا در سال 1399 در نظر گرفته شده است.

بر اساس این مصوبه صدور و تمدید کارت عضویت برای کلیه اعضای محترم انجمن صنفی هنرمندان با پرداخت بهای 9 ماه از باقی مانده در امسال صورت خواهد گرفت.

در سرانجام این اطلاعیه آمده است: این مصوبه از تاریخ انتشار این اطلاعیه قابل اجراست و اعضای محترم می توانند برای تمدید عضویت و یا به عنوان عضو تازه و بعد از طی مراحل مندرج در شرایط عضویت کارت های سال 1399 خود را دریافت نمایند.

کرونا و آخرین اطلاعات درباره آن در ایران

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: تا به امروز 58 هزار و 226 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 151نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 3603 نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز یکشنبه درباره آخرین شرایط ابتلای قطعی به کرونا در کشور و فوت ناشی از آن بیان نمود: بر اساس گزارش قطعی دانشگاههای علوم پزشکی و نتیجه 189 هزار و 790 آزمایش از 95 آزمایشگاه تشخیصی از ظهر دیروز تا امروز (17 فروردین) تعداد 2483 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران قطعی شناسایی شده مبتلا به ویروس کرونا در کشور به 58 هزار و 226 مورد رسید.

جهانپور گفت: خوشبختانه تا به امروز 22 هزار و 11 نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا بهبود یافته و ترخیص شده اند. متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 151 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در کشور جان خود را از دست دادند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران حمایت انجمن صنفی هنرمندان موسیقی از اعضای خود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حمایت انجمن صنفی هنرمندان موسیقی از اعضای خود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید