تعداد بازیکنان سیمز 4 با رکوردشکنی از 70 میلیون نفر عبور کرد

به گزارش نقطه سر خط، کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) به تازگی اعلام نموده که تعداد بازیکنان بازی سیمز 4 با رکوردشکنی از 70 میلیون نفر عبور نموده است.

تعداد بازیکنان سیمز 4 با رکوردشکنی از 70 میلیون نفر عبور کرد

این باعث می گردد که چهارمین نسخه از مجموعه ی شبیه ساز زندگی سیمز از این نظر به محبوب ترین بازی این سری 23 ساله تبدیل گردد. طبق گفته کمپانی سازنده، سیمز 4 از زمانی که در اکتبر 2022 رایگان شده است، بیش از 16 میلیون بازیکن نو جذب نموده و میانگین بازیکنان هفتگی آن 53 درصد افزایش یافته است. از طرفی ظاهرا آخرین بسته الحاقی پریمیوم بازی یعنی Growing Together که در ماه مارس منتشر شده، بیشترین فروش را در هفته اول عرضه نسبت به دیگر بسته های بازی داشته است. فیلیپ رینگ (Phillip Ring)، تهیه کننده اجرایی سیمز 4 می گوید:

سیمز 4 ابتدا در سپتامبر 2014 برای رایانه های شخصی منتشر شد و سپس در سال 2017 به پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان راه پیدا کرد و هم اکنون نیز روی کنسول های نسل نو قابل تجربه است. جالب است بدانید که این بازی تا فوریه 2021 به وسیله بیش از 33 میلیون نفر بازی شده است و تنها در عرض دو سال رشدی تقریبا دو برابری در این زمینه داشته است. لازم به ذکر است که بازی بعدی سیمز با نام رمز Rene در اکتبر گذشته معرفی گردید و استودیوی مکسیس (Maxis) در حال حاضر تمرکز خود را روی ساخت آن گذاشته و کار با سیمز 4 تقریبا تمام شده است. لینزی پیرسون (Lyndsay Pearson)، معاون کارگردان خلاقیت سری سیمز، در خصوص این بازی گفته است:

سیمز 4 هم اکنون به صورت رایگان برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی در دسترس است.

منبع: Game Developer

منبع: دیجیکالا مگ

به "تعداد بازیکنان سیمز 4 با رکوردشکنی از 70 میلیون نفر عبور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد بازیکنان سیمز 4 با رکوردشکنی از 70 میلیون نفر عبور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید