خرید پاکت پستی حبابدار

به گزارش نقطه سر خط، پاکت حبابدار پستی امروزه بعنوان بسته بندی انواع محصولات جهت ارسال از نقطه ای به نقطه دیگر به صورت های مختلفی انجام می گیرد. آنچه که در حمل کالاها اهمیت دارد، محافظت از آن ها در برابر ضربه و سایر مشکلاتی است که در فرایند حمل ممکن است به وجود بیاید. معمولا اجسام کوچک و سبک در انواع پاکت های پستی بسته بندی می گردد. یکی از این پاکت ها، پاکت پستی حبابدار است.

خرید پاکت پستی حبابدار

پاکت حبابدار چه کاربردی دارد؟

همان طور که از نام پاکت حبابدار پستی پیداست، این پاکت دارای یک لایه نایلون حبابدار است و برای حمل اجسامی که در مقابل ضربه و رطوبت حساس هستند به کار می رود. فراوری پاکت پستی حبابدار در ابعاد a3، a4 و a5 انجام می گیرد.

معمولا اجسام ظریف و شنماینده در ابعاد کوچک مانند انواع CD و DVD، زیورآلات، قطعات الکترونیکی و مدارک (کارت ملی و شناسنامه) بوسیله این پاکت قابل حمل هستند.

پاکت پستی چیست ؟

پاکت نامه پستی در ادارات پست برای ارسال انواع مرسولات پستی استفاده می گردد. پاکت های پستی انواع مختلفی دارند که با توجه به جنس، ضخامت و بعلاوه سایز برای کالاهای گوناگون استفاده می شوند .

انواع پاکت پستی کدام است ؟

پاکت نامه پستی انواع مختلفی دارد که با توجه به نوع کالا از هرکدام آن ها استفاده می گردد. انواع پاکت های پستی عبارت اند از: پاکت پستی حبابدار، پاکت پست ساده، پاکت پست لمینه مشکی، پاکت پست متالایز و نایلون مشکی. این پاکت ها بر اساس ضخامت و مقاومتشان با یکدیگر تفاوت دارند.

پاکت پستی حباب دار

یکی از انواع پاکت ارسال پستی پرکاربرد، پاکت حباب دار پستی می باشد. این پاکت به علت پلاستیک حباب داری که درون آن وجود دارد از کالای درون آن در برابر ضربه به خوبی محافظت می نماید. پاکت حباب دار پستی در سایزهای متنوعی موجود می باشد و مناسب بسته بندی بسیاری از کالاها می باشد.

پاکت پستی متالایز

لایه بیرونی این پاکت از کاغذ تحریر و لایه درونی آن از متالایز نقره ای می باشد. این پاکت نامه پستی مقاومت خوبی دارد و به راحتی پاره نمی گردد. کاربرد آن برای بسته بندی زیورآلات، CD,DVD و… می باشد. این پاکت در سایزهای گوناگون فراوری می گردد و مناسب بسته بندی بسیاری از لوازم می باشد. بعلاوه امکان چاپ طرح اختصاصی بر روی این پاکت ها نیز وجود دارد. جهت اطلاع از سایز پاکت پستی، تعیینات هر پاکت نامه را مطالعه بفرمایید.

پاکت ارسال پستی لمینه مشکی

استفاده از این پاکت نامه پستی برای بسته بندی لوازم حساس و شکستنی توصیه نمی گردد چراکه این پاکت نامه از مقاومت کمی در برابر ضربه برخوردار است. از این پاکت ها می توان برای بسته بندی کالاهای حساس به نور استفاده نمود چراکه به علت پوشش نایلونی درون آن مقاومت بالایی در برابر عبور نور دارد و نور به درون پاکت عبور نمی نماید. بعلاوه به علت پوشش نایلونی درون آن در برابر نفوذ آب و رطوبت نیز مقاوم می باشد. از پاکت پست داخل مشکی برای بسته بندی انواع مدارک مهم مانند پاسپورت، کارت ملی و… می توان استفاده نمود.پاکت حبابدار پستی را می توانید با قیمت بسیار مناسبی در فروشگاه اینترنتی ما سفارش دهید.

پاکت نامه حباب دار پستی

برای ارسال چک و نامه های مهم از پاکت نامه حباب دار پستی استفاده می گردد تا آسیبی به محتوای درون آن نرسد.

پاکت ارسال پستی لباس

بیشتر آنلاین شاپ ها برای ارسال لباس از پاکت حباب دار استفاده می نمایند زیاد هم حجم کمتری اشغال می نماید و هم حباب داخل آن از صدمه به لباس جلوگیری می نماید.

ویژگی پاکت نامه پستی حبابدار

  • موجود در سایزهای مختلف
  • قیمت مناسب
  • امکان خرید به صورت عمده و جزئی
  • دارای درب چسبی برای محافظت از محتوای درون آن
  • امکان درج اطلاعات فرستنده و گیرنده

کاربرد پاکت پستی حبابدار چیست ؟

از پاکت نامه پستی حبابدار در مکان های گوناگون ازجمله سازمان ها و ادارات، فروشگاه های اینترنتی و … می توان استفاده کرد. این پاکت ها به علت پوشش حبابدار درون خود گزینه مناسبی برای بسته بندی لوازم و وسایل حساس و شکستنی می باشند. این پاکت ها علاوه بر مقاومت خوبی که دارند از کالای درون آن در مقابل عوامل خارجی مانند گردوخاک، نور و… محافظت می نمایند.

از آنجائی که امروزه به علت شیوع بیماری کرونا در دنیا خرید از فروشگاه های اینترنتی بسیار رواج یافته است ضروری است تا فروشگاه ها از بسته بندی مناسبی برای ارسال سفارشات استفاده نمایند. پاکت حباب دار پستی یکی از انواع پاکت های پستی می باشد که به علت روکش درونی متفاوت و بعلاوه مقاومت بسیار خوبی که در برابر ضربه دارد بسیار محبوب است. اگرچه نسبت به دیگر پاکت ها از قیمت بیشتری برخوردار است اما همچنان از پاکت های پرفروش می باشد. پاکت حبابدار در سایزهای گوناگونی فراوری می گردد و گزینه بسیار مناسبی برای بسته بندی کالاهایی از جمله لوازم دیجیتال (گوشی، هدفون، تبلت و…)، جواهرات و زیورآلات، کارت بانکی و… می باشد. بعلاوه امکان چاپ اختصاصی لوگوی شما نیز بر روی این پاکت ها وجود دارد که می تواند به افزایش آگاهی از برند شما یاری کند.

چاپ پاکت پستی حبابدار به چه صورت انجام می گردد؟

چاپ پاکت پستی حبابدار با طرح اختصاصی به وسیله تیم حرفه ای ما امکان پذیر است.

خرید پاکت پستی حباب دار از کجا انجام دهید ؟

اگر برایتان سوال پیش آمده که پاکت پستی حبابدار از کجا بخرم در شرکت ما چاپ پاکت حباب دار پستی با برترین قیمت به فروش می رسد. خرید پاکت پستی حبابدار به صورت عمده و جزئی در ما چاپ امکان پذیر می باشد. پاکت حباب دار پستی در سه سایز مختلف a3, b4, b5 در فروشگاه ما موجود می باشد و در بسته های 25 الی 1000 عددی به فروش می رسند. جنس درونی این پاکت ها از پلاستیک حبابدار و جنس بیرونی آن ها از کاغذ تحریر می باشد. این پاکت ها مناسب انواع بسته بندی ها می باشند. برای خرید پاکت پستی عواملی مانند حجم سفارش شما، جنس پاکت و سایز پاکت از عوامل موثر بر روی قیمت آن می باشند. برای سفارش و خرید پاکت پستی حباب دار به صورت آنلاین می توانید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید. قیمت پاکت پستی در این فروشگاه بسیار مناسب است.

نکات مهم در خرید پاکت حبابدار خوب چیست؟

اولین نکته ای که در خرید هر محصولی مورد توجه خریدار قرار می گیرد، توجه به قیمت و کیفیت آن است. پاکت حبابدار نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای اینکه پاکت با کیفیتی را بخرید باید به دو نکته توجه نمایید. یکی گرماژ کاغذ و دیگری نایلون حبابدار داخل آن است. هرچقدر گرماژ کاغذ بیشتر باشد مقاومت آن در برابر پارگی و فرسودگی نیز بیشتر خواهد بود.

لایه حبابدار داخلی آن نیز باید دارای مقاومت کافی در برابر ضربه و رطوبت بوده و پارگی نیز نداشته باشد. نکته آخر ابعاد پاکت است. باید دقت کنید ابعاد پاکت متناسب با سایز کالای ارسالی باشد.

مصرف نمایندگان پاکت پستی حبابدار چه کسانی هستند؟

خریداران این پاکت بسیار متنوع هستند، در ادامه به بعضی از آن ها اشاره می کنیم:

  • ادارات، سازمان ها و شرکت ها
  • مدارس و دانشگا ه ها
  • انواع کارگاه های طلاسازی
  • شرکت های پستی
  • فروشگاه های اینترنتی زیورآلات، قطعات کامپیوتری و …

خرید عمده پاکت حبابدار بهتر است یا خرید جزئی؟

خرید عمده پاکت پستی حبابدار دارای این مزیت است که قیمت آن در مجموع کمتر از خرید جزئی و تکی محاسبه می گردد. اما شما باید در هنگام خرید به حجم مصرف خود دقت کنید. معمولا شرکت های پستی و ادارات و سازمان های بزرگ خرید خود را در حجم عمده انجام می دهند.

برترین مرکز فروش پاکت حبابدار کجاست؟

ما سابقه ای طولانی در فروش لوازم اداری داریم. مجموعه ما انواع پاکت های پستی را با قیمت مناسب عرضه می نماید و برترین مرکز فروش پاکت حبابدار در تهران است.

قیمت خرید پاکت حبابدار پستی چقدر است ؟

در حال حاضر به علت نوسانات قیمت در بازار امکان ارائه قیمت آنلاین از این فروشگاه اینترنتی وجود ندارد و دریافت تمامی خدمات به صورت تلفنی و حضوری امکان پذیر است.

پاکت حبابدار اغلب برای چه کسب و کارهایی مورد استفاده قرار می گیرد؟

پاکت حبابدار از انواع پاکت هایی است که برای ارسال مرسولات پستی در ادارات و سازمان ها استفاده می گردد. آدرس فرستنده و گیرنده بر روی این پاکت تعیین شده و معمولا دارای دربی چسبی هستند. پاکت پستی حبابدار یکی از انواع پاکت های پستی پرطرفدار هستند که به علت دارا بودن لایه حبابدار داخل آن ها که دارای جنس نایلونی است و مانع پاره شدن پاکت می گردد از بسته داخل پاکت در برابر ضربه محافظت نموده و برای انتقال و جابه جایی اجسامی که در برابر ضریه آسیب پذیر هستند، مناسب است.

پاکت پستی حبابدار خوب چه ویژگی هایی دارد؟

به نوع کاغذ پاکت توجه کنید

جنس کاغذ پاکت معمولا کاغذ تحریر 80 یا 100 گرمی است که هر چقدر گرماژ کاغذ بالاتر باشد پاکت مقاومت بیشتری در برابر پاره شدگی خواهد داشت. معمولا چون این پاکت ها برای ارسال بسته های پستی مورد استفاده قرار می گیرند، ممکن است در برابر ضربه و سایر موارد آسیب پذیر باشند بنابراین جنس کاغذ تاثیر بسزایی در ارسال سالم بسته پستی خواهد داشت.

ابعاد پاکت را متناسب با کالای خود تهیه کنید

پاکت پستی در سایزهای A3، A4وA5 عرضه می گردد که باید متناسب با نیازهای خود و مقدار کالای ارسالی، انتخاب گردد و انتخاب ابعاد مناسب پاکت با توجه به کالای خود علاوه بر اینکه ازکالای شما به خوبی محافظت می نماید، هزینه حمل و نقل را نیز کاهش داده و بالطبع این مساله می تواند سوددهی کسب و کارتان را افزایش دهد.

حباب در پاکت پستی حبابدار مهم است

لایه داخلی پاکت نایلونی حبابدار انتخاب شده است که از استحکام کافی برخوردار بوده و دربرابر رطوبت نیز مقاوم است این نایلون حبابدار علاوه بر اینکه محافظ خوبی برای اجسام شنماینده است و از کالای داخل بسته محافظت می نماید می تواند آسیب و خسارت بسته های ارسالی را کاهش دهد. طبیعی است که وقتی کالایی سالم و صحیح به دست مشتری برسد، هزینه های جانبی شما کمتر و تعداد مشتریان وفادار شما بیشتر می گردد.

پاکت پستی حبابدار بیشتر برای چه اجناسی استفاده می گردد؟

پاکت های پستی دارای انواع مختلفی هستند مانند: پاکت حبابدار پستی، پاکت نایلون مشکی، پاکت متالایز و پاکت لمینت. پاکت های حبابدار یکی از نوآوری های بزرگ در صنعت بسته بندی است. این پاکت ها به طرز قابل توجهی سبک تر از سایر پاکت های محافظتی است که داخل آن ها با نایلون حبابدار پر شده است.

این وزن حداقل تنوع گسترده ای از گزینه های حمل و نقل داخلی و بین المللی را به شما پیشنهاد می نماید و در نتیجه هزینه حمل و نقل به طور قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.

این پاکت ها به علت مقاومت در برابر ضربه و رطوبت برای حمل و ارسال کالاهای شکستنی مورد استفاده قرار می گیرد. بعضی از کالاهایی که با این پاکت ها حمل می گردد عبارتند از:

  • پاکت پستی حبابدار برای عینک
  • پاکت پستی حبابدار برای موبایل
  • پاکت پستی حبابدار برای قطعات کامپیوتری
  • پاکت پستی حبابدار برای جواهرات
  • پاکت پستی حبابدار برای ساعت
  • پاکت پستی حبابدار برای لوازم الکترونیک مانند آداپتور و بلندگو، انواع CD، DVD، پلی استیشن

بهتر است چه کسب و کارهایی به فکر خرید عمده پاکت پستی حبابدار باشند؟

شرکت های فراوری نماینده قطعات و لوازم کامپیوتری و شرکت هایی مشابه که قطعات فراوریی آن ها شکستنی و حساس است برای محافظت از کالاهای ارسالی خود می توانند از این پاکت ها استفاده نمایند.

یکی از ضروری ترین چیزها در زمینه ارسال کالا برای فروشگاه های اینترنتی پاکت ها و جعبه های پستی جهت ارسال است زیرا مسئولیت کالاهی خریداری شده به وسیله خریداران از فروشگاه به عهده جعبه و پاکت های پستی است.

در واقع می توان گفت که یکی از پرکاربردترین مورد استفاده از این پاکت ها فروشگاه های اینترنتی است که به علت ارسال به منطقه ها مختلف و تنوع کالاها و وجود کالاهای شکستنی و ارزشمند مانند ساعت و …در بین کالاهای ارسالی بیشتر از این نوع پاکت ها استفاده می نمایند.

منبع: مجله چاپخونه

به "خرید پاکت پستی حبابدار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید پاکت پستی حبابدار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید