ببینید ، غش کردن یک بدنساز هنگام فیگور گرفتن! ، هیچ کس به کمکم نیامد...

به گزارش نقطه سر خط، یک ورزشکار 27 ساله هنگام فیگور گرفتن در مقابل آینه ناگهان از هوش رفت و به شدت با آینه برخورد کرد.

ببینید ، غش کردن یک بدنساز هنگام فیگور گرفتن! ، هیچ کس به کمکم نیامد...

به گزارش نقطه سر خط، یک ورزشکار رشته بدنسازی در لحظه ای که اقدام به فیگور گرفتن و نشان دادن ماهیچه های خود کرد، غش کرد و با بینی به آینه مقابل خود برخورد شدیدی کرد.

به گزارش فرارو، ویدئویی از نیواس شریف، 27 ساله، درحالی که عضلات خود را در یک مرکز تناسب اندام در امارات منقبض می نماید، منتشر شده که ناگهان با صورت و بینی به آینه برخورد نموده و روی زمین می افتد.

وی که از ناحیه بینی دچار شکستگی شده است گفت: من از حال رفتم، زیرا بعد از ست استراحت نکردم و ضربان قلبم بالا بود.

دوست شریف که در آن موقع مشغول فیلمبرداری از او بود ابتدا معتقد بود که شریف شوخی می نماید و فقط وانمود نموده که از حال رفته است.

او شرح داد: دوست من برای لحظاتی این صحنه را شوخی می دانست، زیرا فکر می کرد من دارم بازی می کنم و محتوای خنده دار می سازم. افراد حاضر در باشگاه می دانند که من محتوای خنده دار زیادی فراوری می کنم، بنابراین هیچ کس به کمکم نیامد تا زمانی که خون از بینی من خارج شد.

برایان سنت پیر، متخصص تغذیه گفت که احساس سرگیجه می تواند پس از بلند کردن وزنه های سنگین رایج باشد، زیرا این عمل می تواند باعث تغییرات شدید در فشار خون گردد.

وی توضیح داد: هنگامی که لیفت کامل می گردد و انقباض عضلانی را آزاد می کنید، فشار خون شما به شدت کاهش می یابد که گاهی اوقات باعث سبکی سر و یا حتی بیهوش شدن افراد می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ببینید ، غش کردن یک بدنساز هنگام فیگور گرفتن! ، هیچ کس به کمکم نیامد..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، غش کردن یک بدنساز هنگام فیگور گرفتن! ، هیچ کس به کمکم نیامد..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید