بازی مخرب تهرانی- شهرستانی راه نیندازید

به گزارش نقطه سر خط، رضا فتاحی، سرپرست طلایی پوشان گفته: چون ما شهرستانی هستیم باید این اتفاق بیفتد.

بازی مخرب تهرانی- شهرستانی راه نیندازید

نقطه سر خط- بهروز رسایلی: حاشیه های بازی لغو شده سپاهان- پرسپولیس همچنان ادامه دارد و آنطور که کمیته انضباطی اعلام کرده، تکلیف این بازی نهایتا تا اوایل هفته بعد روشن خواهد شد. در این میان مدیران دو باشگاه همچنان در رسانه ها مشغول دفاع از تیم خود هستند که چیز عجیبی نیست. ماجرا اما زمانی غیرقابل دفاع می شود که برخی ارکان باشگاه سپاهان برای توجیه غیبت شان در زمین مسابقه و تحریک احساسات عمومی به سود خود، اقدام به راه اندازی دوگانه مخرب تهرانی- شهرستانی می کنند.

این رویکرد طی چند روز گذشته در ادبیات برخی سپاهانی ها کاملا آشکار بوده؛ مثلا رضا فتاحی، سرپرست طلایی پوشان گفته: چون ما شهرستانی هستیم باید این اتفاق بیفتد. این در حالی است که در همان روز یکشنبه و همزمان با غیبت سپاهان در زمین، استقلال به عنوان یک تیم تهرانی پذیرفت که به دلایل بهداشتی از امتیاز حضور هوادارانش محروم باشد و برابر ذوب آهن که به قول دوستان یک تیم شهرستانی است، در ورزشگاه خالی به میدان رفت.

کاش به خاطر یک سه امتیاز ناقابل، در آتش تفرقه ندمیم و دوگانه های جعلی و کاذب درست نکنیم. پرسپولیس از تهران خودش را به اصفهان رسانده و سر ساعت مقرر در زمین حاضر بوده، اما سپاهان از هتل به ورزشگاه نرسیده. چرا؟ این سوالی است که باید جوابش روشن شود، بدون هوچی گری و فرافکنی و بدون راه انداختن دوقطبی های تفرقه آمیز، آن هم در روزهایی که مردم ایران بیش از هر زمان دیگری به اتحاد و همبستگی نیاز دارند.

منبع: همشهری آنلاین

به "بازی مخرب تهرانی- شهرستانی راه نیندازید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی مخرب تهرانی- شهرستانی راه نیندازید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید