هتل آپارتمان تاوریژ یکی از برترین هتل آپارتمان های مرکز به شمار می رود

به گزارش نقطه سر خط، سیری در ایران/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، هتل آپارتمان تاوریژ یکی از برترین هتل آپارتمان های مرکز به شمار می رود.

هتل آپارتمان تاوریژ یکی از برترین هتل آپارتمان های مرکز به شمار می رود

هتل آپارتمان تاوریژ تهران در مرکز تجاری و خرید تهران در محدوده میدان ونک قرار گرفته است. آپارتمانهای یک خوابه این مجموعه با ظرفیتهای گوناگون و محیط دنج و دلنشین آن را به اقامتگاهی مناسب در مرکز تبدیل نموده است. سرویس اضافه در این هتل تخت و کاناپه تخت خواب شو است. رستوران، چایخانه و سالن ورزشی در کنار پرسنل مجرب و آموزش دیده این مجموعه باعث شد تا سالانه مسافران زیادی میهمان این اقامتگاه باشند. هتل آپارتمان تاوریژ فضای باز گلکاری شده زیبایی نیز دارد. در ضمنً، در تمامی آپارتمان های این هتل آشپرخانه جهت آشپزی موجود می باشد.

از دیگر امکاناتی که در آپارتمانهای یک خوابه یا دو خوابه هتل تاوریژ در اختیارتان قرار میگیرد، میتوان به تلویزیون، تلفن اختصاصی، چای ساز، مینی بار، مایکروفر، اینترنت وای فای، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام و… اشاره نمود. در این هتل دو نوع آپارتمان یک خوابه برای یک نفر و آپارتمان یک خوابه برای دو نفر وجود دارد. آپارتمان یک خوابه تک نفره پنجاه و پنج متر و آپارتمان یک خوابه دو نفره شصت و پنج متر می باشد. به علاوه، در هر یک از این آپارتمانها کاناپه تخت خواب شو برای یک نفر اضافه وجود دارد.

منبع: همگردی

به "هتل آپارتمان تاوریژ یکی از برترین هتل آپارتمان های مرکز به شمار می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آپارتمان تاوریژ یکی از برترین هتل آپارتمان های مرکز به شمار می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید