اعتراف سیمئونه به غیرممکن بودن دفاع از عنوان قهرمانی برای اتلتیکومادرید

به گزارش نقطه سر خط، سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید به طرفداران این تیم هشدار داد که رؤیای تکرار قهرمانی در لالیگا در فصل جاری را از سرخارج نمایند.

اعتراف سیمئونه به غیرممکن بودن دفاع از عنوان قهرمانی برای اتلتیکومادرید

به گزارش نقطه سر خط، با وجود پیروزی 4 بر 3 شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال اتلتیکومادرید برابر ختافه، سرمربی آرژانتینی روخی بلانکو به طرفداران تیمش هشدار داد که از او و شاگردانش انتظار دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته شان را نداشته باشند.

سیمئونه پس از این بازی مجذوب کننده که تنها یک نیمه اش 6 گل در بر داشت، به فاصله 15 امتیازی میان مردانش در رده چهارم جدول با رئال مادرید صدرنشین اشاره نمود و گفت: ما بلند می شویم و دوباره زمین می خوریم اما خصلت تیم ما اینگونه است که وقتی زمین می خورد دوباره روی پاهای خود می ایستد. ما می جنگیم چون نمی خواهیم از کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان جا بمانیم.

سیمئونه اضافه کرد: ما الان دیگر باید برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بجنگیم. این واقعیتی است که درباره شرایط فعلی تیم ما صدق می نماید. برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان هم باید بجنگیم و باید این واقعیت را بپذیریم.

بازی بعدی شاگردان سیمئونه در لالیگا، مقابل تیم های لوانته و اوساسونا است و پس از آنها هم در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در روز 23 دسامبر میزبان منچستریونایتد خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اعتراف سیمئونه به غیرممکن بودن دفاع از عنوان قهرمانی برای اتلتیکومادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف سیمئونه به غیرممکن بودن دفاع از عنوان قهرمانی برای اتلتیکومادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید