9 نکته برای داشتن یک استایل تابستانی خنک

به گزارش نقطه سر خط، با رسیدن تابستان و فصل گرما، داشتن یک استایل خنک و راحت، دغدغه و دل مشغولی افراد بسیاری است. اغلب ما علاقه داریم که در این فصل از پوششی استفاده کنیم که دست وپاگیر و سنگین نباشد و تا حد امکان تعرق را به حداقل برساند. اما جای نگرانی نیست چون راه های زیادی وجود دارد تا کمد ما برای استقبال از گرمای تابستان آماده باشد. در ادامه شما را با 9 نکته برای داشتن استایل تابستانی خنک آشنا خواهیم کرد که تا حد زیادی یاری می نماید روزهای گرم تابستان را به راحتی پشت سر بگذارید.

9 نکته برای داشتن یک استایل تابستانی خنک

1. لباس های رنگ روشن بپوشید

همه ما می دانیم که هم زمان با آغاز فصل تابستان انتخاب رنگ های روشن برای انواع پوشش های تابستانی هم بیشتر می گردد. علت این انتخاب این است که رنگ های روشن و لباس های سفید به جای جذب اشعه های خورشید، آن ها را منعکس می نمایند و گرما را در خودشان نگه نمی دارند. پس توصیه می کنیم پوشیدن رنگ های تیره که به شدت جاذب نور و گرما هستند را به فصل دیگری موکول کنید.

  • چگونه با مانتوی سفید یک استایل مجذوب کننده تابستانی داشته باشیم؟

2. لباس هایی با آستین گشاد بپوشید

برترین گزینه برای داشتن یک استایل تابستانی خنک انتخاب لباس هایی است که بیشترین جریان هوا را داشته باشد. لباس هایی با آستین های گشاد یا آستین های پفی برترین گزینه برای داشتن بیشترین جریان هوا است. پس بهتر است در این فصل مانتوهای عبایی را به خاطر داشتن آستین های گشاد انتخاب کنید.

3. پوشیدن لباس های تنگ را فراموش کنید

همانطور که گفتیم، لباس های گشاد به علت جریان هوای خوبی که ایجاد می نمایند، برترین گزینه برای فصل گرما هستند. پس به همین علت توصیه می کنیم که بخش مهمی از کمد تابستانی تان را با شلوارها، شومیزهای گشاد، مانتوهای فری سایز و تیشرت های اورسایز پر کنید.

4. پارچه های تنفسی و ضدتعریق برترین انتخاب برای استایل تابستانی

تعرق زیاد و چسبیدن لباس خیس به بدن همواره کلافه نماینده است. پارچه های تنفس پذیر امکان تبخیر رطوبت را افزایش می دهند. پس توصیه می کنیم از پوشیدن های لباس هایی که در بافت آن ها از مواد مصنوعی استفاده شده پرهیز کنید و لباس هایی با پارچه های تنفسی معروف همانند کتان، نخ، بامبو و پلی استر را جایگزین کنید.

5. در پی جایگزین مناسبی برای شلوار جین باشید

همه ما می دانیم که شلوارهای جین بسیار سنگین هستند و در نتیجه انتخاب مناسبی برای فصل تابستان محسوب نمی شوند و پوشیدن جین های کشی و تنگ حتی می تواند آزاردهنده باشد. پس بهتر است در پی شلوارهای نخی، لینن و کتان سبک باشید. اما اگر مجبور هستید شلوار جین بپوشید، توصیه می کنیم شلوار جین گشاد را انتخاب کنید که حداقل با جریان هوا حس راحت تری داشته باشید.

  • 5 مدل شلوار جین گشاد برای داشتن یک استایل خنک تابستانی

6. صندل چرمی بپوشید

پوشیدن صندل به انگشتان پا اجازه تنفس می دهد. برای اینکه استایل بهتری داشته باشید صندل های چرمی و بنددار را انتخاب کنید. صندل های چرمی برای فصل تابستان هم شیک تر هستند هم کیفیت بهتری در مقابل جنس های دیگر دارند.

7. استفاده از اکسسوری ها را در استایل تابستانی به حداقل برسانید

گرمای زیاد در فصل تابستان موجب تعرق بیشتر شما می گردد. در نتیجه زمانی که از دستبند، ساعت و گردنبد استفاده می کنید، تعرق باعث می گردد که این وسایل به پوست شما بچسبند. پس بهتر است برای ایجاد تنوع در استایل تان، به سراغ اکسسوری هایی همانند گوشواره و انگشتر بروید. غیر از این موارد عینک های آفتابی که اتفاقا بیشترین تناسب با فصل را هم دارند، برترین اکسسوری است که می توانید در استایل تابستانی خود از آن بهره ببرید. پیشنهاد می کنیم برای اینکه استایل تابستانی شما جلوه ای متفاوت داشته باشد، فریم های رنگی که با لباس هایتان ست هستند را انتخاب کنید.

8. برای ورزش لباس با الیاف طبیعی بپوشید

بیشتر لباس های ورزشی تنگ هستند که شاید برای تابستان خیلی موردپسند همه نباشند. یک جایگزین مناسب لباس های ورزشی با الیاف بامبو و پنبه هستند. لباس های ورزشی با الیاف طبیعی حتی در صورت تعرق زیاد مانع قرمز شدن پوست و عرق سوز شدن می شوند و گزینه ای سبک و راحت در حین ورزش هستند.

اگر هم بیرون از خانه و باشگاه ورزش می کنید، به جای لباس های ورزشی مشکی، بهتر است لباس های رنگارنگ بپوشید و استفاده از کلاه های لبه دار که برای جلوگیری از تابش شدید و مستقیم نور خورشید مناسب هستند را از قلم نیاندازید.

9. استایل تابستانی با پیراهن و دامن جایگزین مناسبی برای شلوار

تصویری که از فصل تابستان داریم، لباس های رنگارنگ، گشاد و راحت است. اگر ساعات زیادی بیرون هستید و نیازی نیست که خیلی ظاهر رسمی ای داشته باشید، می توانید پیراهن و دامن های بلند را جایگزین شلوار بکنید. پیراهن های تابستانی بلند علاوه بر اینکه از برخورد اشعه خورشید با پوست شما محافظت می نمایند، با توجه به اینکه مانند شلوار کمر ندارند، برترین پوششی است که می توانید برای داشتن گردش هوای بیشتر از آن ها بهره ببرید.

  • چگونه پیراهن ساحلی را در تابستان 1401 به استایل تان اضافه کنید؟

در خاتمه، انتخاب هوشمندانه را از قلم نیاندازید

روزهای بلند تابستان همواره فرصت مناسبی برای سفر و حتی گشت و گذارهای خیابانی هستند. برای اینکه بتوانیم از این فرصت بیشترین لذت را ببریم و اجازه ندهیم که گرمای تابستان ما را کلافه کند، باید کمی هوشمندانه تر برای انتخاب لباس ها اقدام کنیم. نکاتی که به آن ها اشاره کردیم به شما یاری می نماید تا در تابستان استایلی راحت و مناسب فصل داشته باشید.

منبع: masterclass

منبع: دیجی استایل

به "9 نکته برای داشتن یک استایل تابستانی خنک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 نکته برای داشتن یک استایل تابستانی خنک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید