گری نویل: منچستریونایتد قهرمان لیگ برتر نخواهد شد، با این حال صندلی فعلی آن ها مرا متعجب نموده است

به گزارش نقطه سر خط، خبرگزاری خبرنگاران- اسطوره شیاطین سرخ تیم خود را مدعی قهرمانی در لیگ برتر نمی داند.

گری نویل: منچستریونایتد قهرمان لیگ برتر نخواهد شد، با این حال صندلی فعلی آن ها مرا متعجب نموده است

به گزارش نقطه سر خط، شب گذشته و پس از پیروزی پر گل منچستریونایتد مقابل لیدز یونایتد، این تیم با یک بازی کمتر به رده سوم صعود کرد و در صورت پیروزی در بازی به تعویق افتاده مقابل برنلی، اختلاف شیاطین سرخ با صدر جدول به 2 امتیاز خواهد رسید. به نقل از اسکای، گری نویل، اسطوره باشگاه منچستریونایتد اذعان می نماید که از صندلی فعلی این تیم در جدول متعجب شده است اما هنوز هم تیم خود را مدعی قهرمانی نمی داند. او در این رابطه می گوید:

برای منچستریونایتد مهم بود که بتواند اختلاف امتیاز با صدر جدول را کاهش دهد. هیچکس فکر نمی کرد که آن ها در صندلیی قرار گیرد که اینقدر به صدر جدول نزدیک باشند. آن ها می توانند به صندلی دوم نیز برسند. چنین عملکردی از سوی منچستریونایتد کمی عجیب به نظر می رسد. اخیرا راجع به در خطر بودن صندلی سرمربی تیم (سولسشر) صحبت شد، حذف از لیگ قهرمانان اروپا نیز مشکل بزرگی بود و گاهی اوقات نیز عملکرد تیم فاجعه بار و وحشتناک بوده است. وقتی بازی های آن ها را تماشا می کنید، با خود فکر می کنید که آن ها در قامت تیمی ظاهر نشده اند که بتوانند برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر رقابت نمایند. با وجود نتایج اخیر، هنوز هم احساس من این است که منچستریونایتد قهرمان لیگ برتر نخواهد شد. با این حال، صندلی فعلی آن ها مرا متعجب نموده است. با نگاهی به شرایط آن ها طی چند هفته قبل، با خود فکر می کردید که آن ها کار سختی برای رسیدن به چنین صندلیی خواهند داشت و آن ها اکنون در این صندلی حضور دارند و این کمی عجیب است. آن ها دوره چالش بر انگیزی را در کریسمس پیش روی خود خواهند داشت اما شرایط آن ها امیدوار نماینده به نظر می رسد.

نویل در ادامه گفت:

فرم فعلی آن ها بسیار خوب است. آن ها گلزنی می نمایند، در بعضی از بازی ها پیروز به بازگرداندن نتیجه می شوند و در بازی مقابل لیدز یونایتد نیز عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند. منچستریونایتد بازی بزرگی مقابل لسترسیتی خواهد داشت اما همه چیز در این باشگاه به شکل درستی پیش نمی رود. با این حال، وقتی به صندلی آن ها در لیگ و این که آن ها می توانند اختلاف خود را با لیورپول به 2 امتیاز برسانند، نگاه می کنید، متعجب می شوید. اگر در ابتدای فصل از حضور منچستریونایتد در چنین صندلیی آن هم در اواخر دسامبر صحبت می کردید، همه متعجب می شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "گری نویل: منچستریونایتد قهرمان لیگ برتر نخواهد شد، با این حال صندلی فعلی آن ها مرا متعجب نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گری نویل: منچستریونایتد قهرمان لیگ برتر نخواهد شد، با این حال صندلی فعلی آن ها مرا متعجب نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید