کتابخوان ها بشتابند، ثبت نام جشنواره کتابخوانی رضوی نفس های آخر را می کشد

به گزارش نقطه سر خط، یازدهمین جشنواره کتابخانه رضوی همزمان با کشور در خراسان جنوبی هم برگزار و اول آبان ماه آخرین مهلت شرکت در این جشنواره است.

کتابخوان ها بشتابند، ثبت نام جشنواره کتابخوانی رضوی نفس های آخر را می کشد

حاجی مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های نقطه سر خط از بیرجند،گفت: یازدهمین جشنواره کتابخانه رضوی در دو بخش فردی و خانوادگی در بستر الکترونیک برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره کتابخوانی رضوی در سه بخش کودک نوجوان و بزرگسال برگزار می شود اضافه نمود:بچه ها در سنین 3 تا 12 سال، نوجوانان در سنین 13 تا 17 سال و بزرگسالان از 18 سال به بالا می توانند در جشنواره شرکت کنند.

حاجی ادامه داد: ترسیم نقاشی و پویش کتابخوان در قالب ارسال کلیپ مربوط به بخش بچه ها است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی شرح داد: نوجوانان در بخش های ترسیم نقاشی پویش کتابخوان، شعر سرایی، قصه گویی و پویش برای امام زمانم و سوالات چهار گزینه ای از دو کتاب ذکر شده در سایت هم در جشنواره به رقابت با یک دیگر می پردازند.

او بیان نمود: پویش کتابخوان شعرسرایی، داستان کوتاه، تولید آثار هنری، قصه گویی و سوالات چهارگزینه ای مربوط به بخش بزرگسالان جشنواره است.

حاجی بیان کرد: علاقمندان می توانند با مطالعه منابع مرتبط که در سایت به آن ها اشاره شده است از طریق سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی به نشانی www.samakpl.ir در جشنواره شرکت کنند و از ریز جزئیات شرکت در جشنواره مطلع شوند.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کتابخوان ها بشتابند، ثبت نام جشنواره کتابخوانی رضوی نفس های آخر را می کشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتابخوان ها بشتابند، ثبت نام جشنواره کتابخوانی رضوی نفس های آخر را می کشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید