مهاباد مهد نویسندگان و شاعران بلندآوازه ای بوده که جزو مفاخر ملی هستند

به گزارش نقطه سر خط، به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران در آذربایجان غربی، به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی، جشن بازگشایی کتابخانه های مهاباد با حضور عبدالسلام امامی، امام آدینه شهرستان مهاباد؛ عارف خدرلو، فرماندار مهاباد؛ آرش شهابی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی؛ سیامند جوانبخت، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و چیا قادری رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهاباد برگزار گشت.

مهاباد مهد نویسندگان و شاعران بلندآوازه ای بوده که جزو مفاخر ملی هستند

در این مراسم، چیا قادری، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهاباد آماری از شرایط موجود کتابخانه ها در سطح شهرستان ارائه کرد و در ادامه به برنامه های در حال برگزاری هفته کتاب در سطح کتابخانه های شهرستان اشاره ای داشت.

عبدالسلام امامی، امام آدینه مهاباد در جریان این بازدید ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته کتاب، اضافه کرد: مهاباد مهد نویسندگان و شاعران و مترجمان بلند آوازه ای بوده که جزو مفاخر ملی هستند و این امر ضرورت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در منطقه و توسعه فضاهای فرهنگی را بیش از پیش نمایان می نماید.

عارف خدرلو، فرماندار مهاباد نیز ضمن گرامیداشت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار این مناسبت را به اهل قلم، نویسندگان، مترجمان و کوششگران عرصه اندیشه، چاپ و نشر کتاب تبریک گفت و از همت والای اهل فکر، اندیشه و قلم که در ترویج ای مسئولیت خطیر می کوشند قدردانی کرد.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد: با همت و کوشش و برنامه ریزی علاقمندان، نخبگان و مسئولین مربوطه شاهد ترویج و نهادینه شدن فرهنگ کتابخوانی در سطح جامعه باشیم.

در ادامه جلسه برنامه های قصه گویی، عروسک گردانی و شعرخوانی به وسیله کتابداران کتابخانه مجتمع فرهنگی برای بچه ها دعوت شده به این مراسم اجرا شد و با اهدای بسته های فرهنگی از آنها تقدیر بعمل آمد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "مهاباد مهد نویسندگان و شاعران بلندآوازه ای بوده که جزو مفاخر ملی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاباد مهد نویسندگان و شاعران بلندآوازه ای بوده که جزو مفاخر ملی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید