پرونده فرهاد مجیدی در کمیته اخلاق

به گزارش نقطه سر خط، عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: پرونده شکایت کمیته داوران فدراسیون از فرهاد مجیدی و استقلال هم به کمیته اخلاق ارجاع شده است. اظهارات فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از باخت به نساجی در جام حذفی در خصوص یکی از کارشناسان داوری، با واکنش کمیته داوران فدراسیون فوتبال روبرو شد.

پرونده فرهاد مجیدی در کمیته اخلاق

کمیته داوران در حمایت از کارشناس خود، از استقلال و مجیدی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرد و در طرف مقابل، باشگاه استقلال هم از یکی از اعضای کمیته داوران به کمیته اخلاق شکایت کرد. این در حالی است که حالا به گفته رضا جاودانی یکی از اعضای کمیته انضباطی، پرونده شکایت به مجیدی هم به کمیته اخلاق ارجاع شده است تا سرنوشت آن معین گردد.

جاودانی در این خصوص گفت: نمی توانم درباره این شکایت ها خیلی شرح بدهم. شکایت طرفین از هم مطرح شده است و باید ببینیم چه می گردد. هنوز تصمیم گیری صورت نگرفته است.

وی اضافه کرد: یک بخش از طرح دعوا در کمیته اخلاق بوده و یک بخش در کمیته انضباطی. این پرونده ها باید یکی گردد. اصل رسیدگی با کمیته انضباطی است.

جاودانی تاکید نمود: پرونده ای که قرار بود در کمیته انضباطی تشکیل گردد هم به کمیته اخلاق ارجاع داده شد. اگر آنجا عدم صلاحیت رسیدگی بدهند، به کمیته انضباطی می آید و ما آنالیز می کنیم. فعلاً اتفاق خاصی نیفتاده است.

منبع: فرارو

به "پرونده فرهاد مجیدی در کمیته اخلاق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده فرهاد مجیدی در کمیته اخلاق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید