ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی ، تصمیم مهم یحیی برای خط حمله سرخ ها

به گزارش نقطه سر خط، تیم پرسپولیس امروز به مصاف استقلال در دربی می رود و این درحالی است که یحیی گل محمدی در حساس ترین بازی لیگ برترین بازیکن خود در آستانه این بازی مهم در اختیار ندارد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی ، تصمیم مهم یحیی برای خط حمله سرخ ها

به گزارش نقطه سر خط آنلاین، پرسپولیس در حالی باید امروز به مصاف استقلال برود که همچنان در شوک رفتن لوکادیا از ایران قرار گرفته است. سرخ ها که پیش از این دیاباته را هم به علت مصدومیت از دست داده بودند حالا باید بدون دو مهاجم تخصصی خود پا به میدان بگذارند.

در بازی امروز اما بیرانوند همچنان گلر شماره یک سرخ ها خواهد بود. در خط دفاعی گولسیانی و پورعلیگنجی به میدان خواهند رفت و در جناحین هم دانیال اسماعیلی فر و علی نعمتی قرار خواهند گرفت.

در خط میانی سرلک و کامیابی نیا به عنون دو هافبک میانی بازی خواهند کرد و جلوتر از آنها سروش رفیعی به میدان می رود. حضور مهدی ترابی و سعید صادقی به عنوان دو بال تهاجمی پرسپولیس هم در این بازی قطعی است.

اما اینکه چه بازیکنی در خط حمله سرخ ها قرار خواهد گرفت علامت سوال بزرگ ترکیب پرسپولیس است. گفته می گردد مهدی عبدی در این بازی احتمالا به صورت فیکس به میدان خواهد رفت اما در صورتی که این اتفاق نیفتد محتمل است وحید امیری به خط حمله سرخ ها اضافه گردد باید منتظر ماند و دید یحیی در نهایت کدام بازیکن را به عنوان مهاجم نوک انتخاب خواهد نمود.

در صورتی که یحیی از عبدی و پاکدل در این بازی استفاده نکند و نتیجه لازم را به دست نیاورد احتمالا باید در انتظار نقدها تند در مورد بازی بدون مهاجم گردد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

بیرانوند، گولسیانی، پورعلیگنجی، نعمتی، اسماعیلی فر، کامیابی نیا، سرلک، رفیعی، ترابی، صادقی، عبدی

منبع: همشهری آنلاین

به "ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی ، تصمیم مهم یحیی برای خط حمله سرخ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی ، تصمیم مهم یحیی برای خط حمله سرخ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید