پرسپولیس یک - النصر یک؛ ضربات پنالتی مشخص کننده فینالیست آسیا

به گزارش نقطه سر خط، تیم های فوتلال پرسپولیس ایران و النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این بازی در انتها 90 دقیقه با نتیجه تساوی یک - یک انتها یافت. به این ترتیب بازی به وقت های اضافه کشید و بعد از تداوم این تساوی در دو زمان 15 دقیقه، کار به ضربات پنالتی کشید.

پرسپولیس یک - النصر یک؛ ضربات پنالتی مشخص کننده فینالیست آسیا

حمدالله عبدالرزاق (36 - پنالتی) برای النصر و مهدی عبدی (42) برای پرسپولیس گلزنی کردند.

پرسپولیس در این مسابقه باوجود محرومیت یکباره عیسی آل کثیر و شوک به سرخپوشان، بازی برابری را با نماینده عربستان انجام داد و حتی در زمان هایی از مسابقه می توانست از حریفش پیش بیافتد.

پرسپولیس در نیمه نخست روی خطای بشار رسن به تیم النصر یک ضربه پنالتی داد و حمدالله این پنالتی را به گل تبدیل کرد. سه دقیقه پیش از انتها نیمه نخست، مهدی عبدی جانشین آل کثیر توانست گل تساوی را به ثمر برساند تا خیال پرسپولیس تا اندازه زیادی راحت گردد.

در نیمه دوم هم النصر و هم پرسپولیس صاحب موقعیت های خوبی برای گلزنی شدند اما کوشش آنها برای به ثمر رساندن گل دوم ثمری نداشت.

در وقت اضافه نخست، احسان پهلوان بازیکن پرسپولیس با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا پرسپولیس 16 دقیقه به جامانده را با یک بازیکن کمتر ادامه بدهد.

پرسپولیس در وقت اضافه دوم می توانست با حرکت سیامک نعمتی به گل برسد ولی موقعیت او هم از دست رفت تا ضربات پنالتی مشخص کننده فینالیست غرب آسیا گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پرسپولیس یک - النصر یک؛ ضربات پنالتی مشخص کننده فینالیست آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس یک - النصر یک؛ ضربات پنالتی مشخص کننده فینالیست آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید