هزینه اجاره خودرو در کیش

به گزارش نقطه سر خط، خبرنگاران- اجاره خودرو در کیش گاهی تا 10 میلیون تومان در روز هزینه دارد. این رقم برای یک روز نشستن پشت فرمان مدل هایی مثل پورش گرفته می گردد، اما اگر دنبال اجاره خودرو هایی مثل سانتافه و سوناتا هستید، هزینه اجاره خودرو در کیش کمتر از یک میلیون تومان می گردد. درحالی که هنوز بحث ماجرای واردات خودرو داغ است و هنوز تعیین نیست کدام خودرو های خارجی جواز ورود به ایران را دریافت می نمایند، با این ارقام در کیش مجموعه ای از خودرو های گرانقیمت خارجی وجود دارد و می توان سوار مدل هایی مثل مازراتی، بنز و ... شد.

هزینه اجاره خودرو در کیش

اجاره خودرو در کیش؛ 10 میلیون برای پورش

به گزارش نقطه سر خط، اجاره خودرو در کیش برای پورش و مازراتی هزینه بیشتری نسبت به سایر مدل ها دارد. مثلا اجاره پورش باکستر در کیش 10 میلیون تومان آب می خورد و اگر بین سایر خودرو های لوکس دنبال اجاره استون مارتین هستید، باید همین مبلغ را بپردازید. مازراتی لوانته به عنوان یکی از کراس اوور های لاکچری در جزیره کیش روزانه 9 میلیون تومان اجاره داده می گردد. اجاره جگوار F-Type در کیش به هفت میلیون تومان احتیاج دارد، اجاره BMW 740 برای هر 24 ساعت پنج میلیون تومان آب می خورد و اگر مازراتی گرنتوریزمو را برای اجاره بخواهید باید هر روز سه میلیون و 500 هزار تومان بپردازید.

اجاره بنز SLK در کیش روزانه سه میلیون و 500 هزار تومان هزینه دارد و BMW X6 تقریبا با همین قیمت اجاره داده می گردد. اجاره خودرو در کیش برای مدلی مثل تویوتا سکویا روزانه سه میلیون و 500 هزار تومان خرج دارد. نیسان پاترول در کیش دو میلیون تومان اجاره داده می گردد. دقیقا معادل هزینه اجاره دوج درانگو، کامارا کروک و هامر. اجاره خودرو در کیش برای نیسان z که یک خودرو کروک محسوب می گردد، معادل یک میلیون و 200 هزار تومان خواهد بود.

خودرو

هزینه اجاره (24 ساعت)

پورش باکستر

10 میلیون تومان

استون مارتین

10 میلیون تومان

مازراتی لوانته

9 میلیون تومان

جگوار F-Type

هفت میلیون تومان

BMW 740

پنج میلیون تومان

مازراتی گرنتوریزمو

سه میلیون و 500 هزار تومان

بنز SLK

سه میلیون و 500 هزار تومان

BMW X6

سه میلیون و 500 هزار تومان

تویوتا سکویا

سه میلیون و 500 هزار تومان

نیسان پاترول

دو میلیون تومان

دوج درانگو

دو میلیون تومان

نیسان z

یک میلیون و 200 هزار تومان

اجاره خودرو در کیش؛ یک میلیون برای اپتیما

اجاره خودرو در کیش گاهی حدود یک میلیون تومان در روز هزینه دارد. برای این کار باید سراغ محصولات کیا، هیوندای، مزدا و ... رفت. اجاره کیا موهاوی مدل 2013 به یک میلیون و 250 هزار تومان احتیاج دارد. فورد تاروس مدل 2016 را یک میلیون و 150 هزار تومان اجاره می دهند. برای اجاره نیسان کیکس باید هر روز یک میلیون و 100 هزار تومان پرداخت کرد.

کیا اپتیما را روزانه یک میلیون و 50 هزار تومان اجاره می دهند. اجاره خودرو در کیش برای خودرویی مثل مزدا شش دقیقا یک میلیون تومان تمام می گردد. اجاره هیوندای توسان مدل 2015 روزانه به 950 هزار تومان احتیاج دارد. اجاره خودرو در کیش برای هیوندای اکسنت مدل 2017 حدود 900 هزار تومان آب می خورد، کیا کارنز 800 هزار تومان و نیسان قشقایی و کیا ریو مدل 2015 روزانه 750 هزار تومان اجاره داده می شوند. بعلاوه سانتافه را 700 هزار تومان و سوناتا را 600 هزار تومان اجاره می دهند و بابت اجاره ولستر 450 هزار تومان دریافت می نمایند.

خودرو

هزینه اجاره (24 ساعت)

کیا موهاوی

یک میلیون و 250 هزار تومان

فورد تاروس

یک میلیون و 150 هزار تومان

نیسان کیکس

یک میلیون و 100 هزار تومان

کیا اپتیما

یک میلیون و 50 هزار تومان

مزدا شش

یک میلیون تومان

هیوندای توسان

950 هزار تومان

هیوندای اکسنت

900 هزار تومان

کیا کارنز

800 هزار تومان

نیسان قشقایی

750 هزار تومان

کیا ریو

750 هزار تومان

سانتافه

700 هزار تومان

سوناتا

600 هزار تومان

ولستر

450 هزار تومان

منبع: فرارو

به "هزینه اجاره خودرو در کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه اجاره خودرو در کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید