تورهای چین: موارد روزانه ابتلا به کووید، 19 در چین به بیش از 1500 نفر رسید

به گزارش نقطه سر خط، خبرگزاری خبرنگاران-ابتلای روزانه به کووید-19 در چین رکورد جدیدی برجا گذاشت.

تورهای چین: موارد روزانه ابتلا به کووید، 19 در چین به بیش از 1500 نفر رسید

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور جهان تماشا کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه تماشا کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرگزاری نقطه سر خط به نقل از رویترز، سرزمین اصلی چین بیش از 1500 ابتلای محلی تازه به کووید-19 را در روز شنبه گزارش داد که بیشترین مقدار از زمان شیوع اولیه در سراسر کشور در آغاز سال 2020 است. سویه اومیکرون شهرهای چین را به تشدید اقدامات سختگیرانه تر واداشته است.

588 مورد ابتلای روزانه در چین به مراتب کمتر از موارد ابتلا در بسیاری از کشورهای دیگر است اما تعداد فزاینده آن می تواند هدف پاکسازی پویای پکن برای سرکوب هرچه سریع تر سرایت را پیچیده کند.

چندین شهر اقداماتی مانند لغو رویدادهای گروهی، راه اندازی آزمایش های دسته جمعی و قطع کلاس های حضوری در مدارس را انجام داده اند.

استان جیلین در شمال شرقی، یکی از منطقه های که به شدت آسیب دیده است، گفت که شهردار شهر جیلین و یک بخشدار در چانگچون، مرکز، را برکنار کرده است.

چانگچون به همه مشاغل غیر ضروری دستور داده است که فعالیت خود را متوقف کنند و 9 میلیون ساکن خود را از ترک مجتمع های مسکونی خود به دلایل غیر ضروری منع کرده است. اقدامات مشابهی در منطقه ها شهری شهر جیلین اعمال شده است.

در مرکز مالی شانگهای، استراحتگاه دیزنی لند گفت که ظرفیت مهمانان خود را کاهش می دهد و از روز یکشنبه بازتماشامایندگان را ملزم می کند که نتایج آزمایش اسید نوکلئیک منفی را که در عرض 24 ساعت اجرا شده است ارائه دهند.

مقامات محلی گوانجو گفتند که محل برگزاری نمایشگاه کانتون، قدیمی ترین و بزرگ ترین نمایشگاه تجاری چین، به طور موقت بسته شده است زیرا اخیراً یک مورد مشکوک به کووید-19 از آن بازدید کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "تورهای چین: موارد روزانه ابتلا به کووید، 19 در چین به بیش از 1500 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای چین: موارد روزانه ابتلا به کووید، 19 در چین به بیش از 1500 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید