این بی ام و خاص 70 میلیارد تومان می ارزد ، عکس

به گزارش نقطه سر خط، بی ام و در نوامبر 2022 از 3.0 CSL به عنوان قدرتمندترین خودروی شش سیلندر خود رونمایی کرد و اظهار داشت که تنها 50 دستگاه از این مدل را با شماره گذاری جداگانه خواهد ساخت. این شرکت جزئیاتی در مورد قیمت خودرو در آن زمان فاش نکرد، اما واضح بود که این خودرو به گران ترین محصول این برند تبدیل خواهد شد.

این بی ام و خاص 70 میلیارد تومان می ارزد ، عکس

امیرمسعود عابدین: نمایشگاه خودروهای لوکس هامبورگ، 1 از 50 دستگاه این خودروی اسپرت را برای فروش با قیمت 1.35 میلیون دلار (معادل 71 میلیارد و 500 میلیون تومان) لیست کرده است. این خودروساز در ابتدا بیش از 800 هزار دلار برای هر یک از این 50 دستگاه قیمت گذاشته بود که اکنون با این افزایش قیمت بیش از 500 هزار دلاری روبرو شده است!

  • خودروساز چینی دو برابر زیان انباشته خودروسازان ایرانی خرج خودروهای هوشمند می کند

با در نظر گرفتن مسافت پیموده شده فعلی این خودرو که فقط 25 کیلومتر است، احتمالاً می توان تصور کرد که این خودرو هرگز بیش از چند دقیقه در جاده های عمومی رانده نشده است.

نمای بیرونی به رنگ سفید آلپاین با رنگ M ویژه به عنوان ادای احترام به 3.0 CSL اصلی سال 1970 تکمیل شده است. هر یک از این 50 خودرو دارای یک گیربکس دستی شش سرعته و یک موتور 3.0 لیتری شش سیلندر ارتقا یافته با 560 اسب بخار قدرت و 547 نیوتون متر گشتاور هستند.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در نقطه سر خط مراجعه کنید.

  • این خودرو، ون تویوتا لندکروزر است! /عکس

  • این خودرو همزمان یک شاسی بلند و یک وانت است! /عکس

5858

منبع: خبرآنلاین

به "این بی ام و خاص 70 میلیارد تومان می ارزد ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این بی ام و خاص 70 میلیارد تومان می ارزد ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید