مهمترین پایگاه اطلاعاتی آمار کرونا در جهان هک شد ، آمارها جنجالی شد

به گزارش نقطه سر خط، برجسته ترین پایگاه اطلاعات لحظه به لحظه درباره ویروس کرونا و تعداد مبتلایان آن در سراسر جهان از سوی هکرها مورد حمله قرار گرفت و آمارهای هراس آوری بر روی آن منتشر شد.

مهمترین پایگاه اطلاعاتی آمار کرونا در جهان هک شد ، آمارها جنجالی شد

به گزارش نقطه سر خط، ایسنا به نقل از سایت عربی 21 نوشت: بازدیدکنندگان سایت worldometers، هنگام بازدید این سایت از مشاهده افزایش سریع و غیرمنطقی آمار مبتلایان و مرگ و میرهای ناشی از ویروس کرونا متعجب شدند. سپس تعیین شد که اختلالی در این سایت به وجود آمده است به طوری که تعداد جان باختگان به بیش از 89 میلیون تن رسیده بود و نکته جالب اینکه تعداد مبتلایان کمتر از این رقم بود و به 60 میلیون تن می رسید.

هکرها، در پایگاه داده های کشورها، رقم 892 هزار را برای تعداد جان باختگان واتیکان و بیش از نیم میلیون را برای تعداد مبتلایان ثبت کرده بودند.

در پی جنجال برانگیزی آمارهای ارائه شده، سایت به حالت طبیعی خود بازگشت و تا صبح امروز دوشنبه 6516 مورد مرگ و میر از مجموع حدود 170 هزار مورد مبتلا در سراسر جهان ثبت شد.

این وب سایت، ضمن پوزش طلبی به خاطر نمایش این داده ها به مدت 20 دقیقه بر روی سایت، گفت، این امر پس از وقوع حمله ای سازمان یافته از حملات سایبری DDoS صورت گرفت.

این نوع از حملات، مبتنی بر فیلتر خدمت رسانی از طریق هزاران دستگاه برای حمله به وب سایت در آن واحد است که بعد از ورود سرورهای اصلی، داده ها اصلاح می شوند.

منبع: همشهری آنلاین

به "مهمترین پایگاه اطلاعاتی آمار کرونا در جهان هک شد ، آمارها جنجالی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمترین پایگاه اطلاعاتی آمار کرونا در جهان هک شد ، آمارها جنجالی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید