معرفی ساعت هوشمند شیائومی Watch S1

به گزارش نقطه سر خط، پیش از این، شایعه شده بود که ساعت S1 شیائومی در سه ماه اول سال 2022 در بازار های بزرگی مانند اروپا، اندونزی، مالزی و سنگاپور عرضه خواهد شد. با این حال، تاریخ عرضه آن در چین تعیین نبود.

معرفی ساعت هوشمند شیائومی Watch S1

به گزارش نقطه سر خط، دیروز، شیائومی رسما تایید کرد که Watch S1 در 28 دسامبر در کنار سری گوشی های هوشمند شیائومی 12 عرضه خواهد شد.

صفحه چینی شیائومی پوستر تیزر ساعت شیائومی S1 را به همراه تاریخ عرضه و طراحی این ساعت هوشمند، به اشتراک گذاشته است. در تصاویر منتشر شده، کل ساعت قابل مشاهده نیست و فقط قسمت بالایی و یک طرف آن قابل مشاهده است.

این ساعت هوشمند دارای طراحی دایره ای بوده و بدنه آن از فلز ساخته شده است. دو دکمه در یک طرف ساعت قرار گرفته است که انتظار داریم مانند ساعت شیائومی Mi Watch Revolve Active، یکی دکمه Home و دیگری دکمه ورزشی/اکشن باشد. متأسفانه، این شرکت هیچ اطلاعاتی درباره مشخصات این ساعت هوشمند منتشر نکرده است.

Xiaomi Mi Watch Revolve Active دارای صفحه نمایش 1.38 اینچی رنگی AMOLED است. 117 حالت ورزشی و بیش از 110 صفحه نمایش ساعت دارد. این ساعت هوشمند دارای سنسور نظارت بر اکسیژن خون SpO2 است و بعلاوه دارای یک نمایشگر نرخ حرارت 24 ساعته می باشد. این دستگاه طبق استاندارد 5ATM دارای مقاومت در برابر فشار آب تا عمق 50 متر می باشد و عمر باتری آن 14 روز است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "معرفی ساعت هوشمند شیائومی Watch S1" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی ساعت هوشمند شیائومی Watch S1"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید