چه عواملی باعث رضایت مسافران پروازهای بین المللی هستند؟

به گزارش نقطه سر خط، در یک سفر هوایی چه چیزی در اولویت قرار گرفته است؟ هزینه یا سرویس های حین پرواز؟ یک تحقیق نشان داده که چه عواملی بر رضایت مسافران موثر هستند.

چه عواملی باعث رضایت مسافران پروازهای بین المللی هستند؟

با اینکه گمان می کنید هزینه مهم ترین عامل برای مسافران پروازهای بین المللی است، طبق یک گزارش نو، دریافته اند که عامل دیگری باعث رضایت مسافران می گردد. برای گرفتن پاسخ این سوال و دیگر اطلاعات مربوط به پرواز با نقطه سر خط همراه باشید.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما از ایرلاین های داخلی یا خارجی را دارید، می توانید به وسیله موتور جستجوی پرواز نقطه سر خط بلیط مقرون به صرفه هواپیما به مقصد مورد نظر خود را یافته و از فروشنده های معتبر تهیه کنید. استفاده از نقطه سر خط باعث می گردد تا نیازی نباشد برای پیدا کردن برترین قیمت پروازهای داخلی یا خارجی، چندین سایت را آنالیز کنید و آخرین قیمت ها از آژانس های سرشناس را یکجا مشاهده کنید.

بر اساس تحقیق J.D. Power 2019 Airline International Destination Satisfaction، غذای خوب، سرویس مشتری عالی و یک پیشینه مثبت انگیزه های اصلی برای رضایت مسافران پروازهای بین المللی هستند. محققان پی برده اند که در بحث رضایت مسافران، هزینه و پول نسبت به سرویس هایی که حین پرواز ارائه می شوند، اهمیت کمتری دارند. این مطالعه مقدار رضایت مندی مسافران آمریکای شمالی به اروپا و آمریکای شمالی به آسیا را آنالیز نموده است. این مطالعه بر اساس 9 عامل، سرویس های پروازی، هزینه و دستمزد، هواپیما، خدمه هواپیما، چک-این، سوار شدن، مهاجرت، چمدان ها و رزرو اجرا شده است.

با اینکه سرویس های حین پرواز (به خصوص غذا و نوشیدنی) و تفریح برای مسافران بسیار مهم هستند؛ اما اهمیتی که آن ها به غذا و نوشیدنی ها می دهند کمتر از اهمیتی است که به تفریح های حین پرواز می دهند. پیغام دیگری که از این تحقیق دریافت شد، این بود که هرچه غذا ادویه دارتر باشد، بهتر است؛ احتمالا به این خاطر که سفرهای موقت هوایی در بدن تغییراتی ایجاد می نماید و ذائقه را عوض می نماید. نوشابه ها طعم ملایمی به خود می گیرند.

مایکل تیلور، رهبر پروژه می گوید:

هزینه پایین می تواند برترین راه برای جذب مسافرانی باشد که برای اولین بار از پروازهای بین المللی استفاده می نمایند. اما نگه داشتن مسافرانی که به اروپا و آسیا سفر می نمایند منوط به رضایت آن ها از تجربه های حین پرواز است. یکی از برترین راه ها برای کسب رضایت مسافران، غذا و نوشیدنی است. این ها باید بی نظیر و متناسب با ذائقه افراد در ارتفاعات باشند؛ چراکه ثابت شده حساسیت جوانه های چشایی بسیار کم می شوند.

خدمات بلیط هواپیمای نقطه سر خط این امکان را فراهم نموده است تا در هر زمانی بتوانید مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما به مقصدهای خارجی و داخلی شامل بلیط سیستمی، بلیط چارتری، بلیط لحظه آخری و... را از میان ده ها فروشنده و آژانس معتبر بلیط هواپیما جستجو و تهیه کنید.

منبع: کجارو / lonelyplanet

به "چه عواملی باعث رضایت مسافران پروازهای بین المللی هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه عواملی باعث رضایت مسافران پروازهای بین المللی هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید