سجادی: فدراسیون بدنسازی نقش پررنگی در توسعه ورزش همگانی دارد

به گزارش نقطه سر خط به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، سیدحمید سجادی عصر روز دوشنبه 10 آبان ماه در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام حاضر شد و از بخش های مختلف این فدراسیون بازدید به عمل آورد.

سجادی: فدراسیون بدنسازی نقش پررنگی در توسعه ورزش همگانی دارد

در جریان این بازدید، دکتر سجادی دقایقی نیز در جلسه ای با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رییس و ناصر امیری سرپرست دبیری فدراسیون شرکت کرد. در این نشست وزیر ورزش و جوانان در ابتدا جویای شرایط ملی پوشان پرورش اندام شد که طی روزهای آینده قرار است در دو رویداد مهم جهانی و آسیایی شرکت نمایند.

وزیر ورزش و جوانان بعلاوه گفت: فدراسیون بدنسازی نقش پررنگ و تاثیرگذاری در توسعه ورزش همگانی در کشور دارد و در بخش آموزش نیز همیشه پیش رو بوده است.

رییس فدراسیون بدنسازی نیز با ارائه گزارشی از شرایط تیم ملی پرورش اندام ایران دغدغه های موجود در جامعه بدنسازی را به گوش مقام عالی وزارت رساند. نصیرزاده بعلاوه در بخشی از صحبت های خود گفت: با تاسیس آموزشگاه بین المللی IFBB در ایران، این فرصت فراهم شده تا ورزشکاران و مربیان در داخل کشور مدرک مربیگری بین المللی معتبر اخذ نمایند؛ در حالی که در گذشته برای اخذ این مدرک باید هزینه های ارزی زیادی را انجام می دادند.

در خاتمه نیز مقرر شد دغدغه های فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در نشستی مشترک با حضور اعضای هیات رییسه فدراسیون و وزیر ورزش و جوانان آنالیز و حل و فصل گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سجادی: فدراسیون بدنسازی نقش پررنگی در توسعه ورزش همگانی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سجادی: فدراسیون بدنسازی نقش پررنگی در توسعه ورزش همگانی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید