دریافت نشان فداکاری اعتبار دانشگاه افسری امام علی(ع) را چند برابر کرد

به گزارش نقطه سر خط، فرمانده دانشگاه افسری امام علی(ع) گفت: جوانان این دانشگاه نقش بسیار موثری در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت عظیم ایران داشتند.

دریافت نشان فداکاری اعتبار دانشگاه افسری امام علی(ع) را چند برابر کرد

به گزارش نقطه سر خط به نقل از ارتش، امیر سرتیپ دوم علی اوجاقی فرمانده دانشگاه افسری امام علی(ع) با بیان اینکه دانشگاه افسری امام علی(ع) کانون علم و جهاد و محل تربیت و آموزش ذخیره های امید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: با لطف و عنایت پروردگار متعال پرچم و نشان افتخار به مناسبت ایثار و فداکاری های 1184 شهید دانش آموخته و دانشجوبه این دانشگاه اهدا می گردد. این خبر بسیار امید بخش و خشنود نماینده ای بود و اعتبار و صندلی دانشگاه افسری بواسطه دریافت این نشان چند برابر شد.

فرمانده دانشگاه افسری امام علی(ع) ادامه داد: با توجه به اینکه دانشجویان انقلابی در این دانشگاه در حال آموزش بوده و تربیت های لازم را به دست می آورند، این یک منبع قدرت و انرژی برای آینده دانشگاه و برای ارتش مقدس جمهوری اسلامی ایران است، چرا که با توجه به طهارت روح شهدا که بر دانشگاه حاکم است، دانشجویان انقلابی آمادگی دارند در این راستا قدم های با ثبات و محکمی را بردارند.

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان دانشگاه افسری امام علی(ع) در تمامی صحنه ها آمادگی دارند که جانشان را بخاطر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دین اسلام و مردم فدا نمایند، افزود: دانشگاه افسری امام علی(ع) مجاهد تربیت می نماید، در این دانشگاه علم و فناوری وجود دارد و در کنار آنها مدیران جهادی آینده ارتش تربیت می شوند.

امیر سرتیپ اوجاقی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه افسری امام علی(ع) پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشتند و از تربیت شدگان این دانشگاه شهیدان صیاد شیرازی، فکوری، ستاری، فلاحی، قوطاسلو و ... بودند که بیانگر این است که این دانشگاه توانسته در ماموریت های خود پیروز باشد.

فرمانده دانشگاه افسری امام علی(ع) یادآور شد: شرایط پیروزیت های دانشگاه از دانش آموختگان آن معین می گردد و این پیروزیت ها مورد توجه فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) نهاده شد و به همین خاطر اهدای پرچم و نشان فداکاری را به این دانشگاه تصویب فرمودند.

وی توضیح داد: دانشگاه افسری امام علی(ع) در هر اقدام موثر بر سیاست ها و راهبردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که در کشور انجام می گردد نقش داشته و فارغ التحصیلان این دانشگاه اثر راهبردی در نظام داشتند و اولین دانشگاه بود که دانشجویان آن به همراه فرماندهان در پادگان خرمشهر و مرز حاضر شدند و در دوران دفاع مقدس دانشجویان جانشان را برای کشور فدا کردند.

امیر سرتیپ اوجاقی افزود: امروز آثار اقدامات این دانشگاه در دوران دفاع مقدس را به خوبی مشاهده می کنیم و به خود می بالیم که پیشکسوتان ما چه اقداماتی انجام دادند و به همین خاطر این دانشگاه دارای اعتبار و مرتبه بالایی بوده که مورد عنایت فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) نهاده شده است. جوانان این دانشگاه نقش بسیار موثری در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت سرافراز ایران در خرمشهر داشتند.

وی درباره تصویب اهدای پرچم و نشان فداکاری توسط فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) به دانشگاه افسری امام علی(ع) گفت: از خداوند متعال خواستاریم که بتوانیم امانت دار این افتخار عظیم باشیم و این نشان و پرچم و افتخار برای این دانشگاه این حالت را برای بنده دارد که باید جانم را فدا و احترام شهدا را نگه دارم و دانشجویان را در راستا شهدا قرار دهیم.

امیر سرتیپ اوجاقی افزود: شهدا در نزد خداوند زنده هستند و روزی می خورند و ما باید راه شهدا را ادامه دهیم و امیدوارم در راه خداوند شهید شویم. وظیفه دارم به نمایندگی از دانشگاه افسری امام علی(ع) از عنایت فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) کمال تشکر را داشته باشم و با ایشان عهد می بندیم در راستا شهدا ثابت قدم باشیم و از فرمانده محترم کل ارتش تشکر و قدردانی می کنم که به دانشگاه توجه و عنایت دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دریافت نشان فداکاری اعتبار دانشگاه افسری امام علی(ع) را چند برابر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت نشان فداکاری اعتبار دانشگاه افسری امام علی(ع) را چند برابر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید