خرید معتبرترین برندهای تجهیزات کمپینگ و کوه نوردی از فروشگاه پرانا

به گزارش نقطه سر خط، دریافت اطلاعات کامل در خصوص محصولات پیش از خرید

شاید شما هم با مشکل خرید تجهیزات اصل و با کیفیت روبرو شده باشید. خرید تجهیزات طبیعت گردی از بعضی از فروشگاه های فیزیکی، مشکلاتی از جمله عرضه کالاهای کپی به جای اصل و یا کالاهای بی کیفیت با قیمت بالا برای کسب سود، خیلی از خریداران را دلسرد نموده و یا در طی سالیان اخیر باعث ترویج بی اعتمادی در بین آنها شده است. علاوه بر این کالاهایی که اصل نباشد را نمی توان از لحاظ کیفیت ضمانت کرد و خدماتی برای آن در نظر گرفت. از دیگر مسائل موجود در برابر طبیعت گردان، عدم وجود فروشندگان آگاه و با حوصله می باشد. طبیعت گردان چه در سطح آماتور و چه حرفه ای پیش از خرید محصولات کمپینگ احتیاج به دانستن مسائلی از جمله مزیت های برندهای مختلف نسبت به یکدیگر، شیوه درست استفاده، فاکتورهای تاثیرگذار در انتخاب محصول و ... می باشند که بیشتر فروشنده ها از پاسخ دادن به آنها عاجزند. به طور مثال فردی که در پی خرید کوله می باشد، باید موارد زیر را در نظر بگیرد ؛در هنگام خرید با توجه به فصل سفر، مقدار حجم کوله تغییر می نماید و بعلاوه مقدار و حالت بند های شانه و کمر برای آقایان و بانوان متفاوت می باشد، یا فردی که در پی خرید کیسه خواب می باشد باید بداند که دمای comfort کیسه خواب مخصوص آقایان و بانوان نیز با هم فرق دارد. جنس کیسه خواب (الیاف یا پر)، حجم و وزن آن از دیگر فاکتورهای مهم در انتخاب این محصول می باشد. اینها نمونه هایی بود که فروشندگان باید به مشتریان خود یادآوری نمایند تا خریدی رضایت بخش داشته باشند. برای حل این دغدغه ها فروشگاه مجازی پرانا به عنوان کامل ترین فروشگاه تجهیزات کمپینگ با عرضه برترین برندهای موجود در این زمینه اطلاعات کامل و جامعی را در اختیار مخاطبین قرار می دهد تا آنها با امکان آنالیز دقیق این اطلاعات و مقایسه محصولات بتوانند منطبق ترین محصول با احتیاج و سلیقه خود را انتخاب نمایند.

خرید معتبرترین برندهای تجهیزات کمپینگ و کوه نوردی از فروشگاه پرانا

خریدی آسان و مطمئن

ضمانت اصالت کالا

فروشگاه پرانا به مشتریان یاری می نماید تا دیگر دغدغه خرید کالای اورجینال را نداشته باشند چرا که تمام کالاهای موجود در این فروشگاه ضمانت مادام العمر اصالت کالا داشته و تمام کارشناسان ما با کنترل کیفیت کالا ها امکان وجود کالای نامرغوب در سبد کالای پرانا را به صفر می رسانند.

تعهد دریافت کالا پس از 7 روز

ما برای مشتریان این حق را قائلیم تا پس از مشاهده کالا اگر کالایی باب سلیقشان هم نبود به راحتی آن را مرجوع نمایند و یا کالای دیگری جایگزین آن نمایند.

ضمانت قیمت در پرانا

پرانا نماینده رسمی برندهای معتبر کمپینگ مانند Salomon , Ferrino , Mammut, Black Diamond , Oztrail , Kovea و ... می باشد که باعث می گردد تمام برند ها با برترین قیمت عرضه گردد و خیال مشتری از این بابت آسوده می باشد.

برندهای موجود در پرانا:

شما می توانید برترین برند های کمپینگ و کوهنوردی را در پرانا خریداری نمایید:

دسته بندی محصولات:

کیف و کوله پشتی :

انواع کوله پشتی های مناسب برای کمپینگ و کوهنوردی در حجم های مختلف

لوازم خواب و زیرانداز:

انواع کیسه خواب، زیرانداز، تخت آویز، تخت خواب، تشک، بالش سفری

چادر مسافرتی:

انواع مدل های چادر از 1 نفره تا 12 نفره

تجهیزات آشپزی:

انواع قمقمه، فلاسک، اجاق و ظروف سفری، خنک نگهدارنده ها و ...

تجهیزات روشنایی و گرمایشی:

انواع چراغ قوه دستی چراغ پیشانی، چراغ فانوسی، چراغ گازی، آتش زنه و ...

تجهیزات جانبی:

انواع میز و صندلی های سفری، دوش سفری، قطب نما، بیل و تبر، مخزن آب و ...

منبع: همگردی

به "خرید معتبرترین برندهای تجهیزات کمپینگ و کوه نوردی از فروشگاه پرانا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید معتبرترین برندهای تجهیزات کمپینگ و کوه نوردی از فروشگاه پرانا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید