خبرنگاران توقیف 93 دستگاه خودرو در دورود

به گزارش نقطه سر خط، خرم آباد - خبرنگاران - فرمانده انتظامی دورود گفت: در راستای مقابله با ویروس کرونا و همچنین اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی 93 دستگاه خودرو متخلف در این شهرستان توقیف شد.

خبرنگاران توقیف 93 دستگاه خودرو در دورود

سرهنگ نبی اله قاسمی عصر شنبه در جمع نقطه سر خط اظهارداشت: باتوجه به مصوبه کمیته اجتماعی - انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان دورود اجرا و تعداد 114 مورد اعمال قانون و تعداد 993 فقره برگ تردد با بازه زمانی خروج 30 دقیقه ای برای خودروهای غیربومی از شهرستان صادر شد.

وی اضافه نمود: به وسیله اداره نظارت براماکن عمومی نیز با همکاری سایر دستگاه های مرتبط نیز از تعداد 464 واحد صنفی بازدید و تذکر داده شد و 92 باب واحد صنفی که رعایت اصول و ضوابط مرتبط با طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت ننمودند پلمب شده، همچنین در این مدت تعداد 17 باب پاساژ پلمب و 64 مورد اخذ تعهد و تعداد 55 اخطاریه صادر شد.

فرمانده انتظامی دورود ضمن تقدیر و تشکر از شهروندان و به خصوص همکاری صنوف در اجرای هر چه بهتر این طرح بیان نمود: یکی از مسائل ما در اجرای این طرح نبود کمربندی در شهرستان است که با تدابیر اجرا شده و صدور برگ تردد تا حدودی نیز این مشکل مرتفع شد.

سرهنگ قاسمی اضافه نمود: این طرح همچنان تا زمان وصول دستورات بالادستی و ملی در سطح شهرستان بمنظور حفظ سلامت و امنیت روحی و روانی شهروندان با جدیت اجرا خواهد شد و با متخلفین نیز برخورد قاطع قانونی خواهد شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران توقیف 93 دستگاه خودرو در دورود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توقیف 93 دستگاه خودرو در دورود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید