حذف امضاهای طلایی در شهرک های صنعتی، واگذاری اراضی الکترونیکی شد

به گزارش نقطه سر خط، خبرگزاری خبرنگاران-مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان با اشاره به حاکم شدن شفافیت اطلاعات و سالم سازی و حذف امضاهای طلایی، گفت: واگذاری اراضی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به صورت الکترونیکی انجام می گردد.

حذف امضاهای طلایی در شهرک های صنعتی، واگذاری اراضی الکترونیکی شد

به گزارش خبر گزاری نقطه سر خط از سمنان ،محمدرضا باقری با اعلام این خبر اضافه نمود: در راستای شفاف سازی فرآیندها و تاکید دولت مردمی تمهیدات لازم در مورد احصاء و الکترونیکی کردن واگذاری زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی انجام و از ابتدای سال جاری تمام این فرآیندها به صورت الکترونیکی در حال اجرا است.

وی تاکید نمود: الکترونیکی شدن و حذف فرآیند کاغذی واگذاری زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی از اقدامات مهم در راستای شفافیت، جمع آوری امضاهای طلایی و مبارزه با فساد و رانت در دولت مردمی است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان توضیح داد: تمام امور مرتبط با انتخاب قطعات زمین، بارگذاری مدارک و مجوزها، ارسال فرم محاسبه قیمت و واریز وجه به صورت کاملا الکترونیکی انجام می گردد.

وی ادامه داد: در این طرح مراحل انتخاب و واگذاری قطعات زمین و شرایط مربوط به آن در قالب واریز وجه به صورت نقد و اقساط طبق جدول دستورالعمل ابلاغی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در اختیار متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان قرار می گیرد.

باقری اعلام کرد: با توجه به جدول دستورالعمل های ابلاغی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان می توانند زمان و نحوه پرداخت وجه را با توجه به گزینه های موجود در سامانه مشخص کنند.

گفتنی است، تمام متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه http://eservice.isipo.ir نسبت به ثبت نام و ارائه درخواست خدمت مورد نظر اقدام و عملیات تخصیص زمین را انجام دهند.

متقاضیان در صورت داشتن هر گونه ابهام و سوال می توانند با شماره تلفن 33370723 -023 داخلی 205 و 208 امور متقاضیان شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان تماس حاصل کنند.

خبرنگار -ابراهیم پورتقی

منبع: خبرگزاری آریا

به "حذف امضاهای طلایی در شهرک های صنعتی، واگذاری اراضی الکترونیکی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف امضاهای طلایی در شهرک های صنعتی، واگذاری اراضی الکترونیکی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید