تماشای سریال خارجی برف و خاکستر از قاب شبکه چهار

به گزارش نقطه سر خط، سریال جنگی برف و خاکستر محصول 2015 روسیه از 22 آبان هر شب 30 دقیقه بامداد روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

تماشای سریال خارجی برف و خاکستر از قاب شبکه چهار

به گزارش گروه فرهنگی نقطه سر خط، مینی سریال چهار قسمتی برف و خاکستر به کارگردانی الکساندر کرینکو محصول روسیه است.

در خلاصه فیلم آمده است:بخش زیادی از نیرو های اتحاد جماهیر شوروی در سال 1942 تقریبا در محاصره نیرو های آلمان هستند و تنها راه اتصال آن ها به ارتش و نیرو های روسی، روستایی کوچک و منطقه باتلاقی وسیع اطراف آن است. آلمان درصدد حمله به این منطقه و ارسال تانک به این روستا هستند و برای این کار جاسوسانی را به آنجا ارسال می نمایند.

لازم به ذکر است دوبله این سریال به مدیریت علیرضا باشکندی در واحد دوبلاژ صدا و سیما اجرا شده است و دانیال الیاسی - علی جلیلی باله - ارسلان جولایی - حسین خداداد بیگی - وحید منوچهری - مریم رادپور - شیرین روستایی - منوچهر زنده دل - زهرا سوهانی - پریا شفیعیان - امیر محمد صمصامی - فاطمه عباسی - امیر بهرام کاویان پور - علی منصوری زاد - شهروز ملک آرایی - علی همت مومیوند - بهمن هاشمی - عباس نباتی - آزیتا یاراحمدی از گویندگان این سریال هستند.

سریال برف و خاکستر به تلاش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما از پنجشنبه، هر شب 30 دقیقه بامداد پخش و در ساعت 18 بازپخش می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تماشای سریال خارجی برف و خاکستر از قاب شبکه چهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشای سریال خارجی برف و خاکستر از قاب شبکه چهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید