تامین آب شرب پایدار 1750 خانوار روستایی در تربت حیدریه

به گزارش نقطه سر خط، خبرنگاران/خراسان رضوی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تبصره دو تربت حیدریه از تامین آب شرب پایدار 1750 خانوار روستایی دو بخش کدکن و رخ در این شهرستان اطلاع داد.

تامین آب شرب پایدار 1750 خانوار روستایی در تربت حیدریه

بر اساس گزارش روابط عمومی آبفای خراسان رضوی صادق یوسفی با اشاره به دهگردشی نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی و معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و آنالیز شرایط حوزه آب شرب روستاهای بخش کدکن و بخش رخ اظهار کرد: در پی حضور این افراد در روستاها که منجر به ابلاغ چند مصوبه شد، پروژه های تامین آب مناطق روبرو با تنش آبی در دستور کار نهاده شد.

وی این پروژه ها را تهیه لوله توسعه شبکه آب رسانی کدکن، اجرای پروژه اصلاح شبکه آب رسانی روستای جوادیه به طول 250 متر، آب رسانی به خانه های بنیاد مسکن، تجهیز چاه شماره دو مجتمع آب رسانی روستاهای نوری، قجاق، پاگدار، شور حصار و غنچی و چاه شماره دو روستای سربالا اعلام کرد که با 5.5 میلیارد ریال اعتبار از محل منابع داخلی شرکت ابفا تربت حیدریه عملیاتی شد.

به گفته وی همچنین با پیگیری های به عمل آمده پروژه اصلاح شبکه نسر نیز از محل اعتبارات عمرانی سال 98 با جذب پیمانکار آغاز شد که در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تامین آب شرب پایدار 1750 خانوار روستایی در تربت حیدریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین آب شرب پایدار 1750 خانوار روستایی در تربت حیدریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید