افضل: مسئله ای با محرومیت یک ساله ندارم، حتماً شایسته این رأی بوده ام!، مس سونگون فصل بعد هم قهرمان می گردد

به گزارش نقطه سر خط، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت که این تیم در فصل آینده لیگ برتر فوتسال هم به قهرمانی می رسد، حتی بدون حضور خودش.

افضل: مسئله ای با محرومیت یک ساله ندارم، حتماً شایسته این رأی بوده ام!، مس سونگون فصل بعد هم قهرمان می گردد

علیرضا افضل پس از تأیید محرومیت یک ساله اش از حضور در فوتسال در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، به خبرنگار ورزشی نقطه سر خط گفت: خوشبختانه یا متأسفانه ما را راحت کردند و دست شان درد نکند! ما که هر حرفی زدیم، کسی گوش نکرد و حتماً شایسته این رأی بوده ام. مسئله ای با این محرومیت ندارم و این موضوع اصلاً برای من مهم نیست. بعضی دوستان که خیلی به دنبال محرومیت ما بودند و می خواستند که نباشیم، به هدف شان رسیدند و امیدوارم آخر و عاقبت خوبی داشته باشند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی نقطه سر خط بخوانید. (کلیک کنید)

وی با بیان اینکه منبع درآمدش از فوتسال نیست و فقط برای علاقه اش وارد این رشته شده است، توضیح داد: حالا که کوشش های دوستان برای محرومیت من نتیجه داده است، خرسند باشند. این افراد فیلم بازی کردند تا محروم شوم و نمی خواهند کسی چون افضل در فوتسال باشد؛ چون در این مدت ضرر زیادی دیدند و باز هم ضرر می نمایند، امیدوارم کاری که با ما کردند، بر سر خانواده شان بیاید.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در پاسخ به این پرسش که آیا حق می دهد این باشگاه، سرمربی دیگری به جای او انتخاب کند یا خیر، گفت: مس باشگاهی عظیم و منظم است و اگر من هم نباشم، صددرصد در فصل آینده قهرمان می گردد. آنها باید یک سرمربی خوب بیاورند تا تیم را راهنمایی کند.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "افضل: مسئله ای با محرومیت یک ساله ندارم، حتماً شایسته این رأی بوده ام!، مس سونگون فصل بعد هم قهرمان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افضل: مسئله ای با محرومیت یک ساله ندارم، حتماً شایسته این رأی بوده ام!، مس سونگون فصل بعد هم قهرمان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید