یوونتوس 0 ، ویارئال 3؛ حذف تلخ بیانکونری

به گزارش نقطه سر خط، خبرگزاری خبرنگاران- یوونتوس که در سال های اخیر قادر به گذر از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نبوده، در تورین با سه گل برابر ویارئال مغلوب شد تا حذف زودهنگام را دوباره تجربه کند.

یوونتوس 0 ، ویارئال 3؛ حذف تلخ بیانکونری

به گزارش نقطه سر خط، در نیمه اول مسابقه، یوونتوس برخلاف همواره یک فوتبال تهاجمی را به نمایش گذاشت. بیانکونری چندین حمله خطرناک را در نیمه اول ترتیب داد که مهارهای خوب خرونیمو رولی و البته تیر دروازه، مانع از گلزنی شاگردان مکس الگری شدند. البته ویارئال هم یک موقعیت خوب گل زنی داشت که شوت جووانی لوسلسو به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت. در نیمه دوم، یوونتوس هم چنان مسلط بر توپ و میدان بود اما تیم الگری نتوانست فضایی در زمین ویارئال پیدا کند و حملاتی جدی نداشت. پنالتی جرارد مورنو که تبدیل به گل شد، ورق بازی را برگرداند. الگری تعویض هایی تهاجمی انجام داد اما ویارئال از نامتعادل شدن ترکیب یووه نهایت استفاده را برد و یک پیروزی فوق العاده در تورین کسب کرد.

توضیح گل ها:

یوونتوس 0-1 ویارئال؛ جرارد مورنو 78`: بی احتیاطی دنیله روگانی در محوطه جریمه و خطای او روی فرانسیس کوکلن باعث شد داور پس از بازبینی صحنه پنالتی بگیرد. جرارد مورنو ضربه پنالتی اش را زمینی به سمت راست زد که شزنی با وجود تشخیص جهت، دروازه اش را باز شده دید.

یوونتوس 0-2 ویارئال؛ پائو تورس 85`: کرنر ارسالی ویارئال از سوی دنی پارخو در دهانه دروازه به پائو تورس رسید و او با یک بغل پای خوب، توپ را به گوشه دروازه شزنی فرستاد.

یوونتوس 0-3 ویارئال؛ آرنو دونجوما 1+90`: روی اشتباه دنیلو، ویارئال با جرارد مورنو در یک ضدحمله خطرناک در آستانه گلزنی نهاده شد. مورنو پس از ورود به محوطه جریمه مکث کرد و خواست پاس به بیرون بفرستد اما دلیخت، روی زمین خودش را پرتاب کرد و توپ به دستش خورد. آرنو دونجوما از روی نقطه پنالتی، دروازه یووه را برای سومین بار در این مسابقه گگردد.

یوونتوس بازی را بهتر شروع کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال خوان کوادرادو از سمت راست فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه سر آلوارو موراتا را گرونیمو رولی با واکنشی تماشایی مهار کرد. در دقیقه 21 و روی ارسال زمینی متئو دی شیلیو از سمت چپ بود که یوونتوس تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما ضربه زمینی و محکم دوسان ولاهوویچ، به دیرک دروازه ویارئال برخورد کرد و این موقعیت با بدشانسی از دست رفت.

در دقیقه 28 ویارئال بالاخره روی دروازه یوونتوس ظاهر شده و اولین فرصت گلزنی خود را خلق کرد، اما ضربه فنی کاپو با اختلاف کمی از کنار دروازه بیانکونری به بیرون رفت. دقایقی بعد این بار دوسان ولاهوویچ خودش از پشت محوطه و فاصله ای قابل توجه شانس خود را برای باز کردن دروازه ویارئال امتحان کرد، اما رولی باز هم با عکس العمل خوب خود توپ را دور کرد. بدشانسی های دوسان ولاهوویچ، در دقایق پایانی نیمه اول تکمیل شد و ضربه سر این بازیکن در دهانه دروازه به وسیله سنگربان ویارئال مهار شد تا نیمه اول با فرصت سوزی های یوونتوس با تساوی بدون گل در تورین به اتمام برسد.

یوونتوس نیمه دوم را نیز خوب شروع کرد و در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم این آدرین رابیوت بود که در سمت چپ محوطه صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه او بعد از برخورد به مدافع حریف به بیرون رفت. در ادامه جریان مسابقه آرام شده و یوونتوس علی رغم مالکیت توپ قادر به خلق موقعیت چندانی روی دروازه ویارئال نبود.

اما در دقیقه 75 این ویارئال بود که بر خلاف جریان مسابقه به پنالتی دست یافت. دنیله روگانی در محوطه کوکولین را متوقف کرد و داور بعد از بازبینی اعلام پنالتی کرد. جرارد مورنو پشت توپ نهاده شده و علی رغم تشخیص درست ووچیک شزنی پیروز به باز کردن دروازه یوونتوس شد. بر خلاف انتظار ویارئال در دقیقه 85 به گل دوم نیز دست یافت. روی ارسال آئوریر از روی نقطه کرنر بود که پائو تورس در مرکز محوطه به خوبی توپ را قطع نموده و توانست گل دوم ویارئال را به ثمر برساند. در دقیقه 90 این بار ماتیس دی لیخت مرتکب خطای هند پنالتی شده و این بار دانیوما خلاف جهت شزنی دروازه را باز کرد تا یوونتوس شکست سنگین 0-3 را تجربه نموده و از لیگ قهرمانان حذف گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "یوونتوس 0 ، ویارئال 3؛ حذف تلخ بیانکونری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس 0 ، ویارئال 3؛ حذف تلخ بیانکونری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید