کیانی: از پرسپولیس ترسی نداشتیم و می خواستیم بازی کنیم، عادلانه ترین حکم انجام بازی است

به گزارش نقطه سر خط، مهدی کیانی، کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: ما ترسی از پرسپولیس نداشتیم و می خواستیم برابر این تیم به میدان برویم.

کیانی: از پرسپولیس ترسی نداشتیم و می خواستیم بازی کنیم، عادلانه ترین حکم انجام بازی است

مهدی کیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی نقطه سر خط با اشاره به اتفاقات حاشیه ای ملاقات سپاهان - پرسپولیس که در نهایت منجر به عدم برگزاری این مسابقه شد، گفت: ما قصد داشتیم در این بازی به میدان برویم و اگر این طور نبود اصلاً به استادیوم نمی رفتیم. البته شب قبل از بازی واقعاً نمی دانستیم که قرار است این بازی بدون تماشاگر برگزار گردد یا اینکه طرفداران می توانند به استادیوم بیایند. حتی بحث بلیت فروشی الکترونیکی هم مطرح شد، ولی هر لحظه یک خبر را می شنیدیم که این اصلاً خوب نبود.

وی در واکنش به برخی صحبت ها مبنی بر اینکه سپاهان به دلیل انجام بازی بدون تماشاگر و همچنین غیبت چند بازیکن، تمایل نداشت در این بازی به میدان برود، خاطر نشان کرد: حرف درآوردن خیلی ساده است و این موضوع حقیقت ندارد. قرار بود ساعت 13:45 هتل را به مقصد استادیوم ترک کنیم، ولی تعداد زیادی از طرفداران سپاهان جلوی تیم ما را گرفتند. بازی با پرسپولیس مثل یک فینال برای ما اهمیت داشت و طبیعتاً دوست داشتیم جلوی طرفداران مان بازی کنیم، ولی در نهایت به استادیوم آمدیم و هدف مان هم بازی کردن بود که متأسفانه پرسپولیسی ها از استادیوم بیرون رفتند. تیم ما تیم کوچکی نیست که با غیبت دو بازیکن نگران شویم. ما ترسی از پرسپولیس نداشتیم و می خواستیم برابر این تیم به میدان برویم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این پرسش که چرا بازیکنان سپاهان در راهروی استادیوم خودشان را گرم کردند، توضیح داد: ما زمان کافی در اختیار نداشتیم به همین دلیل در رختکن کششی کار کردیم و در راهرو هم دقایقی کار با توپ انجام دادیم تا آماده شویم. خیلی از تیم های خارجی هم ممکن است با همین روش گرم نمایند. اصلاً شاید ما می خواستیم در اتاق گرم کنیم و این موضوع دلیل نمی گردد که بگوییم قصد بازی کردن نداشتیم. مطرح کردن این حرف ها که برخی فیلم ها مربوط به روز بازی نبود درست نیست و بهتر است مسئولان همه چیز را به بهترین شکل مورد آنالیز قرار دهند.

کیانی راجع به اینکه عادلانه ترین حکم درباره این بازی چیست، گفت: این یک بازی کوچک نیست و در سرنوست قهرمانی و سرنوشت دیگر تیم ها هم تأثیرگذار است. البته پرسپولیسی ها می گویند بازی باید 3 بر صفر به سود این تیم اعلام گردد. آنها خودشان همه چیز را می برند و می دوزند، ولی امیدوارم کمیته انضباطی در نهایت بهترین تصمیم ممکن را بگیرد. ما هیچ هدفی جز بازی کردن نداشتیم و مسئولان و کادر فنی هم بارها شرح داده اند که چه اتفاقاتی رخ داد. به نظر من عادلانه ترین حکم انجام بازی است و امیدوارم بهترین تصمیم گرفته گردد.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان در خاتمه گفت: فوتبال باعث شادی مردم می گردد و من خواهش می کنم که برخی افراد با برخی اظهارنظرها مردم را به جان هم نیندازند. مردم ما با مسائل زیادی دست و پنجه نرم می نمایند و این فوتبال باعث دلخوشی آنهاست. اگر هم قرار است حرفی زده یا نظری داده گردد بهتر است که حرمت ها را حفظ کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کیانی: از پرسپولیس ترسی نداشتیم و می خواستیم بازی کنیم، عادلانه ترین حکم انجام بازی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیانی: از پرسپولیس ترسی نداشتیم و می خواستیم بازی کنیم، عادلانه ترین حکم انجام بازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید