پیش بینی قیمت خودرو در هفته آینده

به گزارش نقطه سر خط، تهران(پانا)- بازار خودرو در روزهای پایانی پاییز همچنان راکد است. با توجه به نوسان افزایشی قیمت بعضی خودروهای داخلی خریداران عقب نشینی نموده اند.

پیش بینی قیمت خودرو در هفته آینده

به گزارش تجارت نیوز، هفته گذشته خودروسازان قیمت خودروهای ایرانی را 18 درصد افزایش دادند. آیا در روزهای پایانی آذر قیمت خودرو ایرانی ثابت باقی می ماند؟

آنالیز ها نشان می دهد قیمت خودروهای داخلی در روز چهارشنبه(25 آذر 1400) اندکی افزایش داشته است.قیمت پراید 111 در بازار با افزایش دو میلیونی با نرخ 180 میلیون تومان معامله شد. پراید 131 نیز با نرخ 162 میلیون تومان به فروش می رسد.

خودرو تیبا هاچ بک مدل 1400 به نرخ 200 میلیون تومان رسید. پژو 206 تیپ دو با به قیمت 272 میلیون رسید. پژو 206 تیپ پنج نیز با قیمت 310 میلیون در بازار موجود است.

یک کارشناس بازار خودرو با اشاره به شرایط بازار گفت: بازار خودرو راکد است. با توجه به نوسان قیمت دلار خرید و فروش خودرو رونقی ندارد. پیش بینی می گردد در روزهای پایانی آذر بازار خودرو همچنان راکد باقی بماند.

عماد جعفری شرح داد: بعضی فروشندگان قیمت خودرو را بیش از نرخ واقعی آگهی می نمایند اما هنگام نوشتن قرارداد، خودرو با قیمت کمتری فروخته می گردد. یعنی در این شرایط بازار، قدرت چانه زنی برای خریداران واقعی وجود دارد.

او ادامه داد: در روزهای پایانی آذر علاوه بر افزایش 18 درصدی قیمت خودروهای داخلی هیچ اتفاق نو دیگری رخ نداده است. خودروهای ایرانی نیز با تخفیف به خریداران فروخته می گردد.

جعفری اظهار کرد: با توجه به ابهامات از آینده مذاکرات و نوسان قیمت دلار فعلا خریداران از بازار خودرو عقب نشینی کردند. با این حال اما شرایط امروز فرصت مناسبی برای خرید خودرو است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "پیش بینی قیمت خودرو در هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی قیمت خودرو در هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید