نوکیا به زودی از نسخه لایت پاور ایربادز رونمایی می کند

به گزارش نقطه سر خط، در بازار هندزفری های بی سیم، کمتر شاهد فعالیت نوکیا بودیم اما این شرکت سال گذشته یک محصول بسیار قدرتمند را با نام پاور ایربادز (Power Earbuds BH-605) راهی بازار کرد. ترکیبی از کیفیت فوق العاده صدا با طول عمر بالای باتری و قیمت 90 یورویی، این محصول را به یکی از بهترین انتخاب های بازار تبدیل کرده بود. اما نوکیا در نظر دارد نسخه لایت این ایربادز را نیز راهی بازار کند تا بدین ترتیب کاربرانی با بودجه محدود بتوانند آن را خریداری کنند.

نوکیا به زودی از نسخه لایت پاور ایربادز رونمایی می کند

با توجه به تصاویر منتشر شده و همچنین گواهی تاییدیه SIG بلوتوث، به نظر می رسد پاور ایربادز لایت با شماره مدل BH-405 به زودی راهی بازار می شود. (مدل اصلی با شماره مدل BH-6405 عرضه شده بود). متاسفانه هنوز نمی دانیم در نسخه لایت چه قابلیت هایی وجود دارد و یا به خاطر حذف چه قابلیت هایی باید آن را لایت بنامیم.

با این حال گواهی SIG به خوبی نشان می دهد حداقل از لحاظ نسخه بلوتوث، پاور ایربادز لایت به جدیدترین آن یعنی نسخه 5.1 مجهز شده که در مقایسه با نسخه 5.0 بکار رفته در پاور ایربادز، اتصال قدرتمندتری داشته و مصرف انرژی کمتری هم دارد. با توجه به اینکه مدل اصلی با همین نسخه از بلوتوث به مدت حدودا 5 ساعت پخش موسیقی کاربران را همراهی می کرد، انتظار می رود مدل لایت این عدد را کمی افزایش دهد.

  • نوکیا 9.3 PureView، نوکیا 7.3 5G و نوکیا 6.3 فصل آخر سال جاری راهی بازار می شوند

چیزی که پاور ایربادز را از سایر ایربادزها متمایز می کرد، وجود باتری 3000 میلی آمپر ساعتی در کیس نگه دارنده بود که حدودا 150 ساعت دیگر هم به طول عمر این ایربادز می اضافه نمود. حال به نظر می رسد اگر قرار باشد تفاوتی بین دو محصول مشاهده کنیم، کاهش ظرفیت باتری کیس خواهد بود. از طرفی گواهی ضد آب IPX7 می تواند یکی از قابلیت های خوبی باشد که از مدل اصلی به نسخه لایت انتقال می یابد تا بدین ترتیب کاربران، بیشتر به خرید این ایربادز ترغیب شوند.

HMD Global قطعا در رویداد IFA 2020 پیش رو حضور خواهد داشت. جایی که به احتمال زیاد شاهد معرفی گوشی های پایین رده و میان رده زیادی نظیر نوکیا 2.4، 3.4، 6.3 و 7.3 خواهیم بود. نوکیا در تاریخ 5 سپتامبر سال گذشته در کنار 5 گوشی خود، از پاور ایربادز نیز رونمایی کرد اما سال جاری ظاهرا قرار است گوشی های جدید خود را در تاریخ 3 سپتامبر (13 شهریور) معرفی کند. بنابراین احتمالا دو روز زودتر به نسبت سال گذشته شاهد محصولات جدید غول فنلاندی خواهیم بود.

لازم به ذکر است در رابطه با قیمت این ایربادز نیز هیچگونه اطلاعی نداریم ولی خوشبختانه تا رویداد IFA 2020 هم زمان زیادی باقی نمانده. بنابراین به زودی از تمام اطلاعات فاش نشده پیرامون این محصول مطلع خواهیم شد.

  • تصاویر و مشخصات فنی گوشی نوکیا 3.4 لو رفت

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "نوکیا به زودی از نسخه لایت پاور ایربادز رونمایی می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوکیا به زودی از نسخه لایت پاور ایربادز رونمایی می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید