اگر همسرتان پا به ماه است...

به گزارش نقطه سر خط، غذا خوردن مادر در این دو سه ماه پایانی بارداری به دلیل فشرده شدن معده با دشواری هایی همراه است لذا باید حواس تان را جمع کنید. اگر قصد دارید در این مورد به همسرتان کمک رسانید، برای رهایی از سوزش سردل یا ترش کردن، جلوی دو دلیل مهم آن را بگیرید. پرخوری و غذا خوردن در شب پیش از رفتن به بستر دو دلیل این مشکل

اگر همسرتان پا به ماه است...

اگر همسرتان پا به ماه است...

اگر همسرتان پا به ماه است...

غذا خوردن مادر در این دو سه ماه پایانی بارداری به دلیل فشرده شدن معده با دشواری هایی همراه است لذا باید حواس تان را جمع کنید. اگر قصد دارید در این مورد به همسرتان یاری رسانید، برای رهایی از سوزش سردل یا ترش کردن، جلوی دو دلیل مهم آن را بگیرید. پرخوری و غذا خوردن در شب پیش از رفتن به بستر دو دلیل این مشکل هستند. به او یاری کنید تا برای تهیه 5 یا 6 وعده غذایی کم حجم ولی مقوی برنامه ریزی نموده و سعی کنید در وعده هایی که انتخاب می کنید احتیاجهای غذایی مادر و جنین را مدنظر قرار دهید. اگر همیشه همسر شما با حالت ترش کردن معده و یا احساس ناخوشایند سنگینی روبرو گردد، قطعا اعصاب شما هم به هم می ریزد با ورود مهمان کوچولوی شما که تا مدت کوتاه دیگر از راه می رسد، شاید دیگر نتوانید از این سفرهای دو نفره و لحظات ناب آن بهره ببرید. (اگر عید به سفر نرفته اید و نگران شلوغی بوده اید همین آخر هفته زمان خوبی است)، به یکدیگر عشق و محبت بورزید و خاطرات شیرین گذشته را مرور کنید و برای آینده ای که قرار است از راه برسد، برنامه ریزی کنید. صحبت های مثبت و محبت آمیز به شما یاری می نماید تا برای لحظاتی هم که شده از دنیای شلوغ و پراسترس امروز رها شوید و به رویاهایی که قرار است با کوچولوی خود داشته باشید، بیندیشید. سعی کنید برای صرف وعده های غذایی تان از اتومبیل پیاده شوید و از همسرتان بخواهید کمی راه برود.

از رفتن به رستوران های بین راهی که غذاهای شور یا حاوی مقادیر زیاد سدیم، پرکالری یا چرب عرضه می نمایند، پرهیز کنید. غذاهای سرخ شده و بی ارزش و مانده به درد شما، همسر باردارتان و البته کودکی که در شکم دارد، نمی خورد. او در حال افزایش وزن و تکامل است و به کلسیم احتیاج مبرم دارد. نوشیدن دوغ را به همسرتان توصیه کنید. برای صبحانه، وعده ناهار و عصرانه هم فرآورده های شیر مناسب اند. دردسر دیگری که امکان دارد موجب اذیت شدن همسر شما گردد، خارش است. این علامت شایعی است و حدود 20 درصد زنان از آن رنج می برند. این خارش هیچ صدمه ای به مادر و جنین نمی رساند اما به هر حال آزاردهنده است و خواب و آسایش را سلب می نماید. کشیده شدن عضلات شکم و پوست می تواند از دلایل خارش باشد. می توانید از همسرتان بخواهید لوسیون مناسبی که به کاهش خارش یاری می نماید، استفاده کند و برای نواحی و قسمت های دور از دسترس مانند پشت بدن اش خودتان آن را روی پوست اش ماساژ دهید. لوسیون ها با مرطوب نگه داشتن سطح پوست خارش را کمتر می نمایند و همسرتان می تواند با آرامش بخوابد. حواس تان باشد تا حد امکان از خراشیدن پوست و ملتهب کردن آن بپرهیزید چون مشکل تشدید می گردد.

منبع:www.salamat.com

منبع: راسخون

به "اگر همسرتان پا به ماه است..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر همسرتان پا به ماه است..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید