آواتار به خط خاتمه می رسد

به گزارش نقطه سر خط، جیمز کامرون کارگردان آواتار می گوید: اگر فیلم با استقبال خوبی همراه نباشد، احتمال دارد ساخت این کار متوقف شود.

آواتار به خط خاتمه می رسد

به گزارش yahoo، جیمز کامرون کارگردان فیلم آواتار درحالی که ساخت چهار قسمت دنباله دار از این فیلم را تا سال 2025 اعلام کرده است، می گوید: اگر این فیلم با استقبال خوبی همراه نباشد ممکن است ساخت فیلم های آواتار را متوقف کند.

جیمز کامرون به عنوان کارگردان پرفروش ترین فیلم تاریخ امیدوار است که اولین دنباله از چهار دنباله برنامه ریزی شده آواتار در ماه آینده در سینما ها اکران شود.

اما به گفته کامرون در صورتی که مخاطبان زیادی نتوانند برای تماشای این فیلم حضور پیدا کنند، ممکن است این فیلم را سه ماه دیگر تمام کنیم یا نیمه کاره باقی بماند.

آواتار گران ترین و خطرناک ترین فرنچایز تمام دوران است و حتی کامرون قبلاً در مورد اینکه آیا حتی قسمت های بعدی را کارگردانی خواهد کرد یا خیر ابراز نگرانی کرده بود.

ستارگان فرانچایز، سم ورتینگتون، زوئی سالدانا و سیگورنی ویور همگی برای دنباله این فیلم بازمی گردند، که در آن بازیگران تازه وارد کیت وینسلت، جوئل دیوید مور، جرمین کلمنت، سی سی سی پاوندر، میشل یو و ادی فالکو نیز به ایفای نقش می پردازند.

نقطه سر خط فرهنگی هنری سینما و تئاتر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آواتار به خط خاتمه می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آواتار به خط خاتمه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید