جشن چهارشنبه آخر سال در موزه مردم شناسی زابل برگزار می گردد

به گزارش نقطه سر خط، رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زابل گفت: جشن چهارشنبه آخر سال در محوطه موزه مردم شناسی زابل برگزار می گردد.

جشن چهارشنبه آخر سال در موزه مردم شناسی زابل برگزار می گردد

به گزارش نقطه سر خط به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، رضا کیخواه آریا اظهار کرد: نشست با مسئولان تاسیسات گردشگری شهرستان زابل در اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این شهرستان برگزار گردید.

او گفت: در این نشست مقرر شد تاسیسات گردشگری این شهرستان نسبت به آمادگی برای میزبانی از مسافران نوروزی برنامه ریزی لازم را انجام دهند و به مناسبت چهارشنبه آخر سال نیز جشن چهارشنبه سوری را در مجموعه خود برگزار نمایند.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زابل اضافه نمود: برنامه محوری جشن چهارشنبه آخر سال شهرستان زابل در موزه مردم شناسی این شهرستان با اجرای برنامه های مختلفی از جمله پایکوبی شمشیر، برافروختن آتش و سخنرانی اساتید برجسته با عنوان چهارشنبه سوری در سیستان برگزار میگردد.

او گفت: قرار است جشن های نوروزی با حضور مردم و با مشارکت تاسیسات گردشگری از یکم تا چهارم فروردین و از دوازدهم تا 15 فروردین ماه در پارک های سطح شهر زابل برگزار گردد.

کیخواه آریا اعلام کرد: بازدید از نمازخانه ها برای آمادگی هر چه بیشتر برای استقبال از مسافران نوروزی و مانور آشنایی کارکنان یگان حفاظت برای اطفای حریق در موزه زابل نیز از اقدامات دیگری است که در راستای آمادگی لازم برای استقبال از نوروز 99 توسط اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زابل اجرا شده است.

منبع: میراث آریا

به "جشن چهارشنبه آخر سال در موزه مردم شناسی زابل برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن چهارشنبه آخر سال در موزه مردم شناسی زابل برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید