جزییات تغییر طرح تردد زودج و فرد در بافت مرکزی کرج

به گزارش نقطه سر خط، عضو شورای شهر کرج گفت: یکی از راه هایی که باعث کاهش ترافیک می گردد مسائلی مانند طرح تردد زوج و فرد خودرو یا طرح ترافیک بافت که فلسفه وجودی این طرح ها، عدم استفاده از خودرو های شخصی و کاهش آلودگی هوا و بعلاوه تسهیل در عبور و مرور شهروندان است.

جزییات تغییر طرح تردد زودج و فرد در بافت مرکزی کرج

به گزارش همشهری، علیرضا رحیمی، رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر کرج در مورد ترافیک شدید هسته مرکزی شهر گفت: شهر کرج امروز به مانند سایر کلانشهر ها دارای ترافیک شدید می باشد مخصوصا هسته مرکزی شهر، متراکم از مراکز تجاری، اداری و درمانی که احتیاج روزمره مردم به شمار میرود، تردد مضاعفی را دارد بنابراین نوع سفر با هدف کار، خرید مایحتاج روزانه و هفتگی و گاهاَ گردشگری باعث می گردد تعداد سفر های به درون مرکز شهر به اندازه قابل توجهی افزایش یابد.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج در ادامه اضافه نمود: یکی از راه هایی که باعث کاهش ترافیک می گردد مسائلی مانند طرح تردد زوج و فرد خودرو یا طرح ترافیک بافت که فلسفه وجودی این طرح ها، عدم استفاده از خودرو های شخصی و کاهش آلودگی هوا و بعلاوه تسهیل در عبور و مرور شهروندان است.

علیرضا رحیمی مسئله تردد زوج و فرد خودرو و یا طرح ترافیک را لازمه در هسته اولیه شهر عنوان و اضافه نمود: شهرداری در این زمینه هرچه سریعتر کار را به انتها برساند و مصوبات بالادستی را بگیرد.

نایب رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج در سرانجام خواهان ارائه طرح مذکور شد و گفت: شهرداری کرج در زمینه محدودیت تردد زوج و فرد خودرو و بعلاوه امکان زیر ساخت های دوربین ها و ثبت جرائم را هر چه سریعتر تکمیل تا بتواند حداقل در زمستان و آستانه نوروز به بهره برداری برساند تا تردد شهروندان در هسته مرکزی راحت تر و سریعتر گردد در این زمینه ضروری است در اسرع وقت نسبت به ارائه طرح آن به شورا اقدام کند.

منبع: فرارو

به "جزییات تغییر طرح تردد زودج و فرد در بافت مرکزی کرج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات تغییر طرح تردد زودج و فرد در بافت مرکزی کرج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید