جزئیات حادثه سقوط هواپیما در تاکستان ، آخرین شرایط سرنشینان

به گزارش نقطه سر خط، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در اخبار اولیه اعلام شد که هواپیمای سمپاش در تاکستان سقوط نموده که شاید به علت عدم تخصص افراد حاضر در صحنه حادثه بوده، در صورتی که این هواپیما یک هواپیمای آموزشی فوق سبک بوده است.

جزئیات حادثه سقوط هواپیما در تاکستان ، آخرین شرایط سرنشینان

به گزارش نقطه سر خط، حسین خوئینی درباره جزئیات حادثه سقوط هواپیما در تاکستان گفت: ساعت 10 صبح امروز 29 تیرماه، گزارش سقوط یک فروند هواپیمای سمپاشی در روستای شورجه در شهرستان تاکستان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر اعلام شد که بلافاصله 2 تیم امدادی هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در اخبار اولیه اعلام شد که هواپیمای سمپاش در تاکستان سقوط نموده که شاید به علت عدم تخصص افراد حاضر در صحنه حادثه بوده، در صورتی که این هواپیما یک هواپیمای آموزشی فوق سبک بوده است.

خوئینی گفت: خلبان این هواپیما با درایت عمل نموده و در شرایط اضطراری از فضای شهر فاصله گرفته است و در زمین کشاورز فرود آمده اما به علت اینکه خاک زمین کشاورزی نرم بوده هواپیما واژگون شده است.

وی اعلام کرد: این حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشته و حال هر 2 سرنشین هواپیما نیز مساعد است.

این مسئول در سرانجام درباره مبدا و مقصد پرواز این هواپیما اعلام نمود: اطلاعات دقیقی در دست ندارم اما بر اساس شنیده ها این هواپیمای فوق سبک به جهت آموزش از منطقه زنجان حرکت نموده و طی مسیر به مشکل خورده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "جزئیات حادثه سقوط هواپیما در تاکستان ، آخرین شرایط سرنشینان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات حادثه سقوط هواپیما در تاکستان ، آخرین شرایط سرنشینان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید